Facetowi już wysłałam screen monitoringu, zaznaczając mu dokładnie że paczka nie trafiła i nie trafi do mnie. Odpisał, że prosi o cierpliwość bo paczkę wysłał, a monitoringi mogą mieć opóźnienie. Więc poprosiłam go ponownie o podanie poprawnego numeru - i znowu dostałam odpowiedź wymijającą, że on może sprawdzić co z paczką, gdzie jest, ale nie ma 100% pewności kiedy do mnie trafi. Po tej wiadomości zwiększył okres ochrony o 30 dni. Okej. Było by wszystko dobrze, ale dostałam wiadomość od aliexpress, że "moja" paczka została odebrana (czyli ta na fake'owym numerze) a okres ochrony kończy się nie za 39 dni, a za 9 dni. Więc otworzyłam spór.
No i dostałam wiadomość, nie przez spór, choć czas mija:
"Dear friend,
Could you firstly cancel the dispute cause it will bring a really bad effect to us. Since there are enough protection time for you, the AliExpress will protect your money.Would you please wait 15-20 days, untill then if you still get the package, you can reopen a dispute.OK?"