Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
5 lis 2017, o 21:19
Dokładnie. U mnie też cały czas ten zwrot, o którym pisałem wisi na "w trakcie". Statusy na Ali są czasem zupełnie z dvpy.
5 lis 2017, o 21:44
Znalazłem płatność... zwrotu nie ma :/
zapłaciłam kartą kredytową...
nie ma ani teraz zwrotu ani z początkiem sierpnia.
Mogę z banku wystąpić o charge back ale... niecałe 9zł....
troszkę wstyd.
Tyle że Ali przygrało w ciula i chciałbym się o to upomnieć.
zwrot miał być 11 października...
udało mi się odszukać info o takich problemach....
heh tylko że "wyciąg z banku powinien mieć oficjalną pieczęć..."
za wyciąg zapłacę 10 czy 15zł.... a sprawa biega o 9zł....
Chyba że ta oficjalna pieczęć to logo banku a nie pieczątka :)
macie doświadczenia?
5 lis 2017, o 22:10
Odezwij się do supportu Ali (chat), niech sprawdzą ze swojej strony, kiedy pieniądze zostały zwrócone. Napisz, że sprawdzałeś i zwrotu nie ma. Ali w ciula raczej nie leci tym bardziej, że kwota nie jest wielka.
5 lis 2017, o 22:31
w ciula w sensie że zlewka
dziś sobie odpuszczę - na jutro sie przygotuje:)
8 lis 2017, o 08:09
Facet na aliexpres dał mi fake tracking number - paczka owszem, do Polski, ale 300km ode mnie. Pisałam do niego, by dał prawidłowy numer, jednak zbywał mnie (3 razy!) prosząc o cierpliwość. Dziś dostałam maila od aliexpres, że paczka została odebrana - wczoraj; potwierdza to również emonitoring poczty polskiej. Na otworzenie sporu mam jeszcze 9 dni, bo za tyle kończy się okres ochrony. Zgłaszać spór teraz, czy jeszcze czekać? I co podać jako powód? Brak przesyłki i fake tracking number?
Dziękuję za pomoc.
8 lis 2017, o 08:34
A na co czekać? Zakładaj spór, w uzasadnieniu swój adres i zrzut z śledzenia. Co do powodu sporu to oba podane mogą być.
8 lis 2017, o 21:31
A ja bym najpierw to samo (czyli skan śledzenia z adresem innym) podał sprzedawcy. i prośba o ustosunkowanie się do tego czy faktycznie wysłał (nierejestrowanym) czy nie ma towaru. Oczywiście informacja, że jak będzie ściemniał to spór z odpowiedniego powodu (to mu narobi problemów). Wtedy koleś powinien już odpisać jak to wysłał (zmienić numer do śledzenia w systemie) lub info, że nie ma towaru ale czeka i pewnie, że jak coś to prosi o spór z innego powodu to on szybko zaakceptuje.
I wiesz co i jak.
A tak to spór otworzysz, koleś będzie się bronił i pisał prośby o zmianę powodu na sporze i to potrwa dłużej
9 lis 2017, o 09:48
Facetowi już wysłałam screen monitoringu, zaznaczając mu dokładnie że paczka nie trafiła i nie trafi do mnie. Odpisał, że prosi o cierpliwość bo paczkę wysłał, a monitoringi mogą mieć opóźnienie. Więc poprosiłam go ponownie o podanie poprawnego numeru - i znowu dostałam odpowiedź wymijającą, że on może sprawdzić co z paczką, gdzie jest, ale nie ma 100% pewności kiedy do mnie trafi. Po tej wiadomości zwiększył okres ochrony o 30 dni. Okej. Było by wszystko dobrze, ale dostałam wiadomość od aliexpress, że "moja" paczka została odebrana (czyli ta na fake'owym numerze) a okres ochrony kończy się nie za 39 dni, a za 9 dni. Więc otworzyłam spór.
No i dostałam wiadomość, nie przez spór, choć czas mija:
"Dear friend,
Could you firstly cancel the dispute cause it will bring a really bad effect to us. Since there are enough protection time for you, the AliExpress will protect your money.Would you please wait 15-20 days, untill then if you still get the package, you can reopen a dispute.OK?"
11 lis 2017, o 02:33
Mówiłem, że tak będzie. Napisz mu co i jak (tak jak nam), że nie masz tyle czasu (15-20 dni), bo podał fake tracking więc nie anulujesz sporu.
Generalnie to prowadzisz normalną rozmowę co i jak i pamiętasz by nie przegapić końca ochrony
17 lis 2017, o 21:54
Witam
Otworzyłem roszczenie na paypalu z Gearbest (telefon Mi5 - zaginiona przesyłka)
PP prosi o przesłanie dokumentów. Konkretnie "Prosimy o dostarczenie dokumentów uzasadniających to roszczenie".
Co im wysłać? Skan czego?
17 lis 2017, o 21:59
Pismo z poczty polskiej
17 lis 2017, o 22:01
Ja takie uzyskałem gdy zadzwoniłem co się dzieje z moją paczka. Za 2 dni przyszło pismo z przeprosinami że paczka zaginęła. PayPal zwrócił kasę na następny dzien
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.