Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress,  jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
	
		
		
			Regulamin działu
			Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
		
		
	 
    
	
		
		
			
			
			 przez spid2755 » 1 lut 2017, o 22:03
przez spid2755 » 1 lut 2017, o 22:03 
			
			Witam mam takie pytanie, aliexpress mi odda tą kasę ponieważ spór zakończył się 23.01.2017 i jeszcze pieniędzy nie ma na koncie.Od tej daty mam liczyć 15 dni ? czy od daty przetwarzania ??
			
		 
		
			
			- 
				spid2755
			
-  
- Posty: 0
- Dołączył(a): 5 sty 2017, o 11:03
- Telefon:: samsung
 
	 
	
	 	
	
		
		
			
			
			 przez blue_voyager » 1 lut 2017, o 22:06
przez blue_voyager » 1 lut 2017, o 22:06 
			
			15 dni roboczych od zakończenia sporu.
Nie pytaj o rzeczy, które są wyjaśnione w FAQ.
			
		 
		
			
			- 
				 
 blue_voyager
- VIP
-  
- Posty: 5972
- Dołączył(a): 16 cze 2013, o 11:54
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Pochwały: 239
- Ostrzeżenia: -1
- Telefon:: Jiayu S3
 
	 
	
	 	
	
		
		
			
			
			 przez 31pol31 » 2 lut 2017, o 01:59
przez 31pol31 » 2 lut 2017, o 01:59 
			
			[youtube][/youtube]Witam.
Otrzymałem rejestrator samochodowy dzisiaj po 14 dniach od zamówienia. Jednak mam problem gdyż rejestrator nie chce się uruchomić, świeci tylko kontrolka ładowania, pozatym - czarny ekran. Teraz moje pytanie jak otworzyć spór w tej sytuacji. Nie potwierdziłem jeszcze,że towar otrzymałem.
 Nie ma takiej opcji że towar nie działa! Więc co mam zaznaczyć? czy najpierw:
1. open dispute
2. Refund only  lub Return Goods -  tutaj zanaczam  Return Goods?
3  Następnie wyskakuje:  *I want to apply for: tutaj mam zaznaczyć znowu  Return Goods ?
4. Niżej jest *Reason for refund request:
- przyczyn osobistych
-  metoda wysyłki nie była,tak jak to opisano
- produkt źle opisany
- problemy z jakością
- towar uszkodzony         jak zaznaczę tą opcję  to wyskakuje znowu:
                       a    uszkodzone opakowanie
                        b   porysowany
                          c produkt uległ uszkodzeniu
-niezgadza się ilosć
-problemy z akcesoriami
- otrzymane towary są podrabiane
Czyli żadna opcja nie pasuje bo tutaj  chodzi o wadę towaru, a nie uszkodzenie mechaniczne
Czyli jak to rozwiązać? Proszę o pomoc.
			
		 
		
			
			- 
				31pol31
			
-  
- Posty: 0
- Dołączył(a): 2 lut 2017, o 00:56
- Telefon:: redmi
 
	 
	
	 	
	
		
		
			
			
			 przez radman. » 2 lut 2017, o 08:13
przez radman. » 2 lut 2017, o 08:13 
			
			A może zanim otworzysz spór to napiszesz do majfrenda, że Ci towar nie działa?
			Rób to co lubisz, a nigdy nie będziesz musiał pracować.
		 
		
			
			- 
				 
 radman.
-  
- Posty: 179
- Dołączył(a): 23 mar 2016, o 18:18
- Pochwały: 14
- Telefon:: Samsung Galaxy S9+
 
	 
	
	 	
	
		
		
			
			
			 przez 31pol31 » 2 lut 2017, o 08:33
przez 31pol31 » 2 lut 2017, o 08:33 
			
			Ok. Tak zrobię, Ale co mam potwierdzić odbiór przesyłki,czy jeszcze tego nie robić?
			
		 
		
			
			- 
				31pol31
			
-  
- Posty: 0
- Dołączył(a): 2 lut 2017, o 00:56
- Telefon:: redmi
 
	 
	
	 	
	
		
		
			
			
			 przez fake4r » 2 lut 2017, o 08:36
przez fake4r » 2 lut 2017, o 08:36 
			
			Nic nie potwierdzaj na razie.
			
		 
		
			
			- 
				 
 fake4r
- VIP
-  
- Posty: 5979
- Dołączył(a): 4 lip 2013, o 12:55
- Lokalizacja: ChRL
- Pochwały: 215
- Telefon:: Redmi Note 8
 
	 
	
	 	
	
		
		
			
			
			 przez 31pol31 » 2 lut 2017, o 09:17
przez 31pol31 » 2 lut 2017, o 09:17 
			
			Napisałem do Chińczyka i dałem link do YouTube 
https://www.youtube.com/watch?v=nN9qSUPSMQI z nagraniem sytuacji. Czekam na odpowiedź, no ale teraz mają nowy rok do chyba 5 lutego. Więc muszę czekać. Jeżeli będzie chciał by odesłać, to wysłać mu listem poleconym. Jeżeli tak to zadeklarować wartość na poczcie. To jest dla mnie pierwsza taka sytuacja. Do tej pory nie miałem czegoś takiego, a zamówiłem trochę rzeczy. Boję sie, że jak wyśle mu kamerke to po drodze zaginie.
 
		
			
			- 
				31pol31
			
-  
- Posty: 0
- Dołączył(a): 2 lut 2017, o 00:56
- Telefon:: redmi
 
	 
	
	 	
	
		
		
			
			
			 przez 31pol31 » 3 lut 2017, o 21:37
przez 31pol31 » 3 lut 2017, o 21:37 
			
			Nie wszcząłem sporu. Dogadałem się i odesłałem paczkę do Chin, sprzedawca ma przysłać nowy rejestrator, akcesoria napisał bym nie przysyłał. Rozszerzył mi też ochronę do 69 dni. Myślę, że będzie wszystko ok. Dzięki za radę.
			
		 
		
			
			- 
				31pol31
			
-  
- Posty: 0
- Dołączył(a): 2 lut 2017, o 00:56
- Telefon:: redmi
 
	 
	
	 	
	
		
		
			
			
			 przez moth » 4 lut 2017, o 14:31
przez moth » 4 lut 2017, o 14:31 
			
			mam takie pytanie
otóż od kilku dni paczka na którą czekałem czeka na mnie na poczcie, jednak nie mam fizycznie możliwości jej aktualnie odebrać, i nie wiem czy się wyrobię w terminie. wczoraj przed wyjazdem sprawdzałem skrzynke, nie było tam żadnego awizo, dopiero dzisiaj jak popatrzyłem na tracking to się wyświetla że pare dni temu była próba doręczenia, a mnie już niestety nie ma w mieście
czy kiedy przedmiot zostanie zwrócony do nadawcy to mogę liczyć na zwrot czy nie?
			
		 
		
			
			- 
				 
 moth
- AKTYWNY
-  
- Posty: 482
- Dołączył(a): 22 lip 2016, o 20:39
- Pochwały: 38
- Telefon:: oppo
 
	 
	
	 	
	
		
		
			
			
			 przez pawo24 » 4 lut 2017, o 14:56
przez pawo24 » 4 lut 2017, o 14:56 
			
			A nikt inny za ciebie by tego nie odebrał?Zadzwoń na poczte i pogadaj,jaka jest sytuacja to byc może wydadzą komus  z rodziny.Możesz też pokombinować i napisać jakieś  upoważnienienie dla innej osoby na odbiór przesyłki
			
		 
		
			
			- 
				pawo24
			
-  
- Posty: 0
- Dołączył(a): 5 lis 2016, o 14:52
- Pochwały: 1
- Telefon:: Alcatel
 
	 
	
	 	
	
	
 
	Powrót do Zakupy w Chinach PRZEWODNIKI
	
	Kto przegląda forum
	Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości