Witam.
Poproszę o pomoc. Również czekam na 2 przesyłki , od 2 różnych sprzedawców . Założyłam przedwczoraj spór - towar zamówiony 10.08, wysłany , z tego co widzę 18.08. Okres ochrony do 14.10 , więc 5.10 założyłam spór. Oczywiście obaj sprzedawcy zaklinają się na wszelkie świętości że towar dojdzie , i żebym anulowała spór.
Jeden przedłużył ochronę do 14.11, a drugi do 17.11.
Oczywiście żądam pełnego zwrotu od obu, grzecznie odpowiadam na ich prośby , że nie mam zamiaru czekać kolejnego 1,5 mies . Poinformowałam obu , że anuluje spór w chwili otrzymania zamówień . Ci , oczywiście , do zanudzenia błagają o anulację i cierpliwość.
Jeden z nich dziś odpisał :
Dear friend ,you can check this link,.
http://www.17track.net/en/track?nums=RR065786144LA the product is in transit now , don’t worry. you can wait for some time . then it will be arrived soon , pls close the dispute first . thanks.
23.08 ponoć wysłany z Laosu i tylko taka informacja jest na stronie śledzenia przesyłek ( obie przesyłki mają ten sam nr nadania , choć są z 2 różnych sklepów) .
Pod tym komunikatem mam tylko ACCEPT lub REJECT.
Chcę zwrotu pieniędzy , więc mam nie odpowiadać i czekać na decyzję Ali ?
Dziękuję , i pozdrawiam.
Anka