przez Dzikiwons » 7 kwi 2016, o 08:56
Panowie u mnie problem ze sprzedawcą iGDSmall . Kupiłem 29.03 w promocji z kuponami u sprzedawcy Meizu MX4 Pro, który był zrabatowany do 179,24 $ (z kuponami wyszło 136 $). Sprzedawca długo nie wysyłał, więc napisałem do niego wiadomość (od dołu do góry). Po odpowiedzi że producent już telefonu nie produkuje i mam sobie wybrać inny, zgłosiłem anulacje z powodu out of stock. Majfrend ewidentnie nie chciał i mi odrzucił po czym wysłał mi niby paczkę przez AUSPOST, ale oczywiście suma nr trackingowego się nie zgadza. Co zrobić? Dzięki za pomoc z góry.
rois luo
2016-04-06 02:45
Hi friend
please change the refund reason is you do not need the item any more.then we can refund to you soon.thank you for your understand.
Rois
rois luo
2016-04-05 19:17
please choose the refund reason is you do not need the item any more.then we can refund to you soon.thank you for your understand.
Rois
rois luo
2016-04-05 07:51
Hi friend
Sorry this phone already stopped produce from the factory,You need change other models or full refund?If you want full refund.please choose the refund reason is you do not need the item any more.then we can refund to you soon.thank you for your understand.
Rois
Ok i understand. Thanks :)
Me
2016-04-05 01:12
rois luo
2016-04-04 19:27
Hi friend
Thanks.Because the China's traditional "Tomb-Sweeping Day".We just come back to office.Will ship soon and update the tracking number for you.Thank you for your understand.
Rois
Hello, When are you planning to send phone ? Regards