Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
5 kwi 2016, o 17:39
żadnych numerów kont nie podajesz (poczytaj FAQ)
5 kwi 2016, o 19:17
Czyli zwrot na konto wirtualnej karty będzie zrobiony??
Wysłane z mojego XT1068 przy użyciu Tapatalka
5 kwi 2016, o 19:26
Zwrot na konto do którego podpięta jest karta wirtualna.
6 kwi 2016, o 11:07
Dostałem uszkodzona część. Otworzyłem spór, dostałem wiadomość od sprzedawcy abym zamknął spór, wyślę mi jeszcze raz paczkę z ta częścią. Jeżeli w ciągu 7 dni numer śledzenia nie będzie widniał w systemie to otworze spór na nowo.
Czy mogę rzeczywiście otworzyć po takim czasie spór na nowo?
Zgodzić się czy sprzedawca oszukuje?
Tapatalk
6 kwi 2016, o 14:53
Jak masz jeszcze czas ochrony to możesz spór zamknąć i otworzyć wielokrotnie.
Wszystko to jest opisane w FAQ
6 kwi 2016, o 15:36
Czytałem faq. Zostało tylko 20dni, więc paczka napewno nie dotrze. Lepiej trzymać się zwrotu kasy?
Tapatalk
6 kwi 2016, o 16:21
Miałem kilka paczek, które doszły w 11 dni (od złożenia zamówienia) więc może dojść w 20 dni. Dodatkowo zawsze możesz poprosić o wydłużenie czasu ochrony.
6 kwi 2016, o 17:07
Dostałem jedną paczkę po 83dniach od nadania.
6 kwi 2016, o 18:05
Wieć? Jak widać nie ma reguły, więć pisanie "napewno (lub "na pewno") nie dotrze" jest bezsensowne, bo może jednak dojdzie.
Jak pisałem możesz poprosić o wydłużenie czasu ochrony i czekać do 83 dni nawet.
7 kwi 2016, o 08:56
Panowie u mnie problem ze sprzedawcą iGDSmall . Kupiłem 29.03 w promocji z kuponami u sprzedawcy Meizu MX4 Pro, który był zrabatowany do 179,24 $ (z kuponami wyszło 136 $). Sprzedawca długo nie wysyłał, więc napisałem do niego wiadomość (od dołu do góry). Po odpowiedzi że producent już telefonu nie produkuje i mam sobie wybrać inny, zgłosiłem anulacje z powodu out of stock. Majfrend ewidentnie nie chciał i mi odrzucił po czym wysłał mi niby paczkę przez AUSPOST, ale oczywiście suma nr trackingowego się nie zgadza. Co zrobić? Dzięki za pomoc z góry.
rois luo
2016-04-06 02:45
Hi friend
please change the refund reason is you do not need the item any more.then we can refund to you soon.thank you for your understand.
Rois
rois luo
2016-04-05 19:17
please choose the refund reason is you do not need the item any more.then we can refund to you soon.thank you for your understand.
Rois
rois luo
2016-04-05 07:51
Hi friend
Sorry this phone already stopped produce from the factory,You need change other models or full refund?If you want full refund.please choose the refund reason is you do not need the item any more.then we can refund to you soon.thank you for your understand.
Rois
Ok i understand. Thanks :)
Me
2016-04-05 01:12
rois luo
2016-04-04 19:27
Hi friend
Thanks.Because the China's traditional "Tomb-Sweeping Day".We just come back to office.Will ship soon and update the tracking number for you.Thank you for your understand.
Rois
Hello, When are you planning to send phone ? Regards
7 kwi 2016, o 08:57
Jedyne co możesz zrobić to otworzyć spór i żądać zwrotu gotówki. A do aliexpress napisać z zażaleniem, że przepadł Ci kupon przez nieuczciwego sprzedawcę.
7 kwi 2016, o 09:04
Karę mam za kupowanie od niesprawdzonych majfrendów. Muszę teraz 10 dni odczekać i będę walczył :) dzięki!
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.