Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
2 mar 2016, o 11:28
Co zrobić gdy mój wyświetlacz od telefonu przestał działać, otworzyłem spór zaznaczyłem że wyświetlacz nie działa a chińczyk piszę do mnie żebym zmienił na "że działa" i wtedy zwróci mi pieniądze. Można mu zaufać?
2 mar 2016, o 11:40
Czyli kombinuje. Odpisz mu, że masz lepszy pomysł - najpierw on odda kasę, a później zmienisz.
3 mar 2016, o 12:09
Teraz chińczyk twierdzi, że po tej zmianie powodu czyli że działa może zwrócić pieniądze i że modyfikacja sporu nie oznacza go zamknięcia.
"hi friend,only after you change the reasons then we can refund you ,
you just modify the dispute and it dose not mean you close the dispute,
hope you can understand what i mean,thanks "
To napisał.
3 mar 2016, o 12:57
Nieprawda, może zrobić zwrot bez tej zmiany. Napisz, że nie rozumiesz dlaczego miałbyś teraz w sporze nagle twierdzić, że wszystko działa, skoro jest to niezgodne z prawdą. Skoro Sprzedawca chce takiej zmiany, w jego imteresie jest, aby w sposób otwarty i szczery wyjaśnił to Kupującemu. Ostatecznie możesz się zgodzić, ale nie musisz.
3 mar 2016, o 20:24
witam.
Pierdółka ale...
4$ szkiełka na telefon.
minęło 58dni założyłem spór, sprzedawca przedłużył czas ochronny, mijają kolejne dni i znowu predłużył.
w międzyczasie odrzucił mój spór, ja go eskalowałem i g...
nic się nie dzieje.
te 4$ mam w nosie ale "majfrendowi" bym chętnie przyciął jakiś numer oprócz komentarza.
ewidentnie wali w głąba.
ile razy może przedłużać?
ile czasu jest przy eskalacji na rozpatrzenie sprawy?
drugi raz prosiłem o arbitraż, ale wcześniej było bez problemów.
Pozdrawam
3 mar 2016, o 20:45
Jeśli spór jest eskalowany, to już nie jest w gestii sprzedawcy tylko Aliexpress. Nie pamiętam ile mają czasu na jego rozpatrzenie ale bodajże dwa tygodnie.
3 mar 2016, o 21:54
@up
Czas chyba zależy od tzw. Reward points : level member. Im wyższy tym szybciej.
Wysłane z mojego 600 przy użyciu Tapatalka
3 mar 2016, o 22:23
Szybsze zwroty to na pewno, ale czy szybsze rozpatrywanie sporów? Raczej nie. Aliexpress daje trochę czasu sprzedawcom, wiedzą, że przesyłka trwa długo.
3 mar 2016, o 22:28
Z tego co pamiętam to miałem takie zapytanie przy eskalacji (czy chce, żeby zespół przyspieszył pracę)
Wysłane z mojego 600 przy użyciu Tapatalka
3 mar 2016, o 22:38
No może. Dawno nie eskalowałem sporu.
3 mar 2016, o 22:40
Odpowiadając na zadane pytanie - sprzedawca może przedłużać ochronę ile mu się żywnie podoba.
Gdy spór zostanie eskalowany, sprzedawca może go jeszcze bez niczyjej interwencji zaakceptować.
4 mar 2016, o 11:42
Hi friend,we didn't let you lie,we know there was problem for the product,
so we agree to refund you,but it will better for us to refund you if you can change the reason,
thank you so much for your great help !
Teraz tak chińczyk napisał? Co dalej z tym robić?
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.