Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
19 gru 2015, o 12:25
Chodzi o to że ja zaznaczyłem w sporze że nie chce zwrotu kasy ( więc jej nie dostanę) a tylko wydłużenie ochrony. Spór zaakceptowalem zamiast anulować. A cały czas jest info " your refund progress". Jak długo będzie to info i czy jak to zniknie będę mogladania jeszcze raz założyć spor. Z drugiej strony sprzedawca napisał że jak nie dojdzie do świat to wyśle mi jeszczególnie raz. Ale pewności na to nie mam żadnej
19 gru 2015, o 14:27
1. sprawdzilem 4 moje ostatnie zakupy - 2 nadal sa w "transit"
2. podrobiona ? no sprzedawca jednak cos wyslal - wiec watpie
3. "to już wiedziałbym co robić dalej" - cokolwiek masz na nysli to sie nie uda,
19 gru 2015, o 15:01
U mnie kończył się czas , otworzyłem spór ( przesyłka jest w drodze od 02.11.2015 wysłana z Malezji tak wskazuje status ) chińczyk odrzucił spór i napisał że trzeba czekać paczka na pewno dojdzie odlicza się czas pozostało 11dni ( chodzi o spór ) bo czas te 60 dni już minął.
I teraz nie wiem czy eskalować spór do aliex. czy czekać , ale wątpię żeby paczka doszła , czy oddadzą kasę jak status jest widoczny .
19 gru 2015, o 17:11
Jednak po dokładnym sprawdzeniu daj wszystko się zgadza. 4.10 w WER, a 30.10 doręczenie.
20 gru 2015, o 13:36
Witam.
Założyłem spór ze sprzedawcą, który przysłał mi niewłaściwy model koszulki. Wobec braku porozumienia między nami eskalowałem spór i oto odpowiedź od AliExpress:
Oczywiście optuję za rozwiązaniem nr 1, ale moje pytanie brzmi: Jak wybrać daną opcję? Należy odpowiedzieć (respond)?
Wiem, że zgodnie z wiadomością od Ali, po 3 dniach opcja 1 wejdzie w życie z automatu, ale chciałbym to przyspieszyć.
Jest taka możliwość, czy po prostu najlepiej czekać te 3 dni?
20 gru 2015, o 14:58
A jak się zwraca pieniądze jak płaciłem kartą?
20 gru 2015, o 15:02
Na konto do którego jest przypisana karta.
20 gru 2015, o 18:56
Cześć, chyba najwyższy czas otworzyć spór, bo majfrend już mnie mocno denerwuje.
Kilkukrotnie już pisałem o swoim zamówieniu od Comwingo Eletronic Wholesale Technology, które złożyłem 20 listopada.
Po 8 dniach chinol zaznaczył, że wysłane i dał numer przesyłki, który jakoś dziwnie w pierwszych dniach zmieniał / dublował te początkowe statusy, a w końcu zawisł na 'order info received by the carrier' na samym aliexpress, podczas gdy wszystkie inne trackingi (w tym ten od Singapore Post) w ogóle go nie znajdują. W związku z tym, pomęczyłem trochę bułę majfrendowi przez jakieś 2 tygodnie i ciągle szedł w zaparte, że wysłał telefon i wszystko jest w porządku, aż w końcu bez słowa w polu remarks napisał mi "this is your tracking number xxx". Pomyślałem, że po prostu nie miał w stocku telefonu i w ten sposób chciał ugrać trochę czasu. Niestety, mineło ponad 5 dni, a ten nowy numer również nie jest odnajdywany przez żadne serwisy oprócz global.cainiao.com, ale tam ma status:
- Kod:
Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!
Jak zapytałem Comwingo o co chodzi, to zaczeli mnie ignorować (już tak 2 albo 3 dni). Zacząłem się obawiać, że polecą ze mną w kulki, więc zdecydowałem się na założenie sporu. Poza tym po nowym roku dolar potanieje, więc nie dość, że zamroziłem sobie pieniądze, to jeszcze na tym stracę jeśli będę czekał do końca okresu ochronnego. Zresztą mam zamiar sobie zamówić ten sam telefon na jd.com, jeszcze na tym zaoszczędze, bo cena nadal jest dużo lepsza niż u Comwingo.
I to moje pytanie: w jaki sposób sformułować spór? Co zrobić, żeby na pewno dostać full refund, a nie tylko część kasy. Chińczyk ewidentnie kłamie, bo nie wierzę, że tak spokojnie by do tego podchodził, gdyby to był po prostu problem z trackingiem. Przecież jemu też zależy, żeby tracking działał i abym potwierdził odbiór, bo nie dostanie pieniędzy.
PS. Opcje "No tracking information" mam przy zakładaniu dispite'a niedostępną.
20 gru 2015, o 20:20
Minął miesiąc a ty już robisz jakieś problemy.
To, że tracking nie działa nie oznacza, że go faktycznie nie wysłał.
Skąd masz informacje, że dolar potanieje? Dużo stanieje, bo może warto pożyczyć troche dolarów i oddać w styczniu z zyskiem?
Przy zakładaniu sporu masz podane powody. Brak "no tracking" bo podał numer, inne powody nie pasują (np taki, że czas ochrony się kończy), bo zakupy w Chinach są dla cierpliwych a nie by otwierać spór po miesiącu (wcześniej męczyć bułę majfrendowi przez 2 tygodnie).
Jak jesteś taki pewny, że JD wyśle szybciej i w dodatku jest tańszy to trzeba było tam kupić od razu.
Czekaj normalnie na paczkę lub jak okres ochronny będzie się kończył i wtedy załóż spór
21 gru 2015, o 02:53
Po prostu uważam, że chińczyk leci w kulki ze mną. Dał jeden tracking, który nie działał. I po wymianie wiadomości dał drugi, który ma status: anulowany. Jak go zapytałem o co chodzi, to zaczął mnie ignorować. Dla mnie to mocno podejrzane. Po co inaczej by tak kombinował? Co do dolara to sam zobaczysz.
21 gru 2015, o 19:37
Witam, mam taki problem- zakupiłem głośnik, z opcją śledzenia przesyłki. Dostałem fałszywy nr trackingowy, ale Chińczyk uspokajał mnie, że wszystko będzie ok. Gdy kończył się czas wyznaczony na dostawę Chińczyk wydłużył go o 37 dni, więc założyłem spór, którego on nie zaakceptował i piszę, żebym dał mu jeszcze szanse, bo paczkę wysłał. Mam zamiar dać mu jeszcze trochę czasu tylko teraz jeżeli zaakceptuję spór, czyli seller's solution, czy będę mógł ponownie założyć spór jeżeli paczka nie dojedzie za kolejne 30dni?
25 gru 2015, o 16:34
Witam,
Mam pytanie, czy trzeba koniecznie zakładać spór, żeby otrzymać częściowy zwrot kasy? Zamówiłam koszulkę za 11$. Koszulka dotarła, kolor i rozmiar się zgadza, ale wzór jest inny (duże logo z przodu zamiast małego. Były na aukcji dwa rodzaje). Napisałam wiadomość, sprzedawca zgodził się na zwrot 2$. Jeżeli się zgodzę to co dalej? Jak to ma wyglądać? Na założenie sporu mam 5 dni. Czy te dwa dolary to wystarczające, czy mało? Macie jakieś doświadczenia?
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.