przez nwc » 17 lip 2015, o 13:30
Witam zgromadzonych, dziś rozpocząłem spór ponieważ 10 dni od podania trackingu zero informacji, kolega z chin pisze, ze niby dzwoni na poczte, że sie ukaże ten numer i żebym anulował spór. Moje pytanie brzmi: czy jesli chinol faktycznie wysłał paczkę, to czy by się tak bał i prosił o anulowanie sporu? W sumie zależy mi na tym przedmiocie, sprzedawca ma 450 komentarzy i 94% pozytywnych. Jak myślicie, anulować spór i poczekać czy może wyśle, czy na 100% wałek i nie przejmować się nim?
Wygląda to mniej więcej tak:
Michal
2015-07-17 02:11:39
Hi, You added tracking number 10 days ago and i still can't track this item. So where is it?
Nancy Chan
2015-07-17 02:25:28
ok .confirm ur order n now we have send message to post office .let us wait for the news
(w tym momencie poleciał spór)
Nancy Chan
2015-07-17 03:25:33
ok , you happy now , i ask post office send it back , if you dont trust me
Nancy Chan
2015-07-17 03:26:17
if you would cancel the dispute i promise you will show up the shipping information , if not i call post office stop this and send back
Nancy Chan
2015-07-17 03:30:33
Hello waiting for your reply till tomorrow ,thanks , do business with trust
Michal
2015-07-17 04:04:34
If You shipped out product you don't have to worry my friend
Nancy Chan
2015-07-17 04:05:50
i am afaid your dispute do harm to our store
Nancy Chan
2015-07-17 04:07:12
i think you open dispute just out of protect yourself ,but friend , we did ship and pls give us few more day ok ? i promise it will show up the origin country soon , if not then you open , we also put a coupon for you in the package when you receive you will know
Nancy Chan
2015-07-17 04:08:15
pls cancel now , we sincerely hope for further business,friend , if after few days still no tracking you open again is not late , it is never too late , friend what we hope is not to hurt our store