JAK OTWORZYĆ SPÓR NA ALIEXPRESS

Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE

Re: JAK OTWORZYĆ SPÓR NA ALIEXPRESS

Postprzez wacie72 » 16 mar 2015, o 13:24

Skoro paczka jest w transporcie to nic nie zrobisz . Sprzedawca paczkę wysłał i to nie jego wina że gdzieś utknęła.
Spróbuj dzwonić do poczty polskiej z reklamacją , może wcale jeszcze paczka do polski nie dotarła.
Avatar użytkownika
wacie72
VIP
 
Posty: 856
Dołączył(a): 18 maja 2014, o 14:59
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 49
Telefon:: Redmi Note 7

Re: JAK OTWORZYĆ SPÓR NA ALIEXPRESS

Postprzez Geralt » 16 mar 2015, o 13:57

Musiała zostać zgubiona w czasie transportu. W temacie dotyczącym kontenerów singapore post lądujących w Warszawie jeden z forumowiczów podał info, że kontener, którym leciała moja i jego paczka pojawił się 5 lutego u nas w kraju. W tym, że moja przesyłka nigdy nie została zarejestrowana w systemie poczty polskiej. Nie mam więc co dzwonić do naszych pocztowców, bo paczka równie dobrze mogła zostać zgubiona/uszkodzona przy załadunku w chinach i nigdy nie dotrzeć do nas.

edit: dzwoniłem na pocztę. Nie mają oni żadnej informacji o tym, by paczka o tym numerze wylądowała u nas w kraju i w związku z tym nie mogą mi pomóc. Doradzili kontakt ze sprzedającym, który nie ma ochoty na współpracę, ani na zwrot pieniędzy
Geralt
 
Posty: 77
Dołączył(a): 23 kwi 2013, o 10:21
Lokalizacja: Jarosław

Re: JAK OTWORZYĆ SPÓR NA ALIEXPRESS

Postprzez mohi77 » 16 mar 2015, o 21:20

Witam. Mam taką sprawę. Dostałem właśnie zamówione szkło do p780 ale gdy otworzyłem paczkę w środku było szkło ale do jakiego innego badziewia, i jeszcze jakbym wiedział do jakiego to bym sprzedał, ale nie wiem...do czego to. Szkło było w opakowaniu, blistrze otwieranym i niby oznaczonym że do p780 ale w środku jest szkło o wiele mniejsze pewnie coś 4". No i co teraz mam zrobić....pisać do gościa żeby co.....zakładać jakiś spór.....? Proszę o poradę.
mohi77
 
Posty: 60
Dołączył(a): 15 maja 2014, o 22:41
Telefon:: nokia500

Re: JAK OTWORZYĆ SPÓR NA ALIEXPRESS

Postprzez blue_voyager » 16 mar 2015, o 21:21

Sprzedam:
Szkła, folie, etui do chińskich telefonów - duży wybór.

FAQ DZIAŁU ZAKUPÓW
Avatar użytkownika
blue_voyager
VIP
 
Posty: 5975
Dołączył(a): 16 cze 2013, o 11:54
Lokalizacja: Wałbrzych
Pochwały: 239
Ostrzeżenia: -1
Telefon:: Jiayu S3

Re: JAK OTWORZYĆ SPÓR NA ALIEXPRESS

Postprzez mohi77 » 16 mar 2015, o 22:22

No dobra ale co zażądać ....full refund....a jak mi każe odesłać to przecież nie będę płacił za wysyłkę z 20zł jak szkło warte z 12.....a nawet ile by nie było to za cenę wysyłki mam przecież nowe ponownie zamówione.
mohi77
 
Posty: 60
Dołączył(a): 15 maja 2014, o 22:41
Telefon:: nokia500

Re: JAK OTWORZYĆ SPÓR NA ALIEXPRESS

Postprzez blue_voyager » 16 mar 2015, o 23:10

Wystąp o full refund bez odsyłania towaru. I poczytaj trochę ten wątek oraz FAQ.
Sprzedam:
Szkła, folie, etui do chińskich telefonów - duży wybór.

FAQ DZIAŁU ZAKUPÓW
Avatar użytkownika
blue_voyager
VIP
 
Posty: 5975
Dołączył(a): 16 cze 2013, o 11:54
Lokalizacja: Wałbrzych
Pochwały: 239
Ostrzeżenia: -1
Telefon:: Jiayu S3

Re: JAK OTWORZYĆ SPÓR NA ALIEXPRESS

Postprzez Wdhiz » 19 mar 2015, o 02:24

Odesłałem wadliwy tablet i staram się o total refund. Dispute finished... - ale mam wątpliwości.
Na stronie sporu mam:
Status:
Dispute Finished
Reminder:
The dispute has been finished. You can view the dispute results in Dispute Information.

Dispute info
Details
...
Requests Detail: we agree 20usd refund as compansation
co mnie nie urządza.
Ostatnia wiadomość w dispute history to we agree 20usd refund as compansation
ostatnia wiadomość od sprzedawcy do mnie dear ,ok ,we refund to you amanda

Dostałem też maila od Ali
The seller requested full refund, the system will automatically refund you and close the dispute for Order No. Za cholerę nie rozumiem tego maila - cała kasa pójdzie do sprzedawcy a oni zrefundują mi 0?

Nie mam nigdzie możliwości odpowiedzenia - żaden guzik na stronie nie pozwala mi wysłać odpowiedzi na dispute history. Zostale tylko Dispute qustionnaire na samej górze, tam gdzie było poprzednio respond itp - ki czort? Na konto na razie nic nie wróciło...
Wdhiz
AKTYWNY
 
Posty: 317
Dołączył(a): 28 cze 2013, o 01:29
Lokalizacja: stamtad

Zwrot za towar -- zbyt długi czas oczekiwania

Postprzez krzychu8888 » 19 mar 2015, o 15:49

Zakupiłem dwa przedmioty na Ali, lecz po pewnym czasie się rozmyśliłem (zanim towar został wysłany) dałem opcje anuluj i dostałem e-maila że kasa zostanie zwrócona. Niestety to było 12marca i do dziś nie mam kaski a status transakcji to : Closed martwię się bo zawsze dostawałem pieniążki tak do 2dni, Wiem że czas oczekiwania to do 15dni ale kurcze zaczynam się denerwować bo łączna kwota to ok 1200zł, ile max czekaliście na zwrot?
krzychu8888
 
Posty: 103
Dołączył(a): 28 sie 2014, o 16:29
Telefon:: Galaxy S5

Re: Zwrot za towar -- zbyt długi czas oczekiwania

Postprzez tomeklodz » 19 mar 2015, o 15:56

Nawet 10 dni
Using Tapatalk
tomeklodz
AKTYWNY
 
Posty: 374
Dołączył(a): 21 maja 2014, o 11:06
Pochwały: 6

Re: JAK OTWORZYĆ SPÓR NA ALIEXPRESS

Postprzez blue_voyager » 19 mar 2015, o 15:59

Skoro wiesz, że może to trwać nawet 15 dni, to czym się martwisz? Czas zwrotu jest różny, po prostu musisz czekać.
Sprzedam:
Szkła, folie, etui do chińskich telefonów - duży wybór.

FAQ DZIAŁU ZAKUPÓW
Avatar użytkownika
blue_voyager
VIP
 
Posty: 5975
Dołączył(a): 16 cze 2013, o 11:54
Lokalizacja: Wałbrzych
Pochwały: 239
Ostrzeżenia: -1
Telefon:: Jiayu S3

Re: [zakupy] Śledzenie Przesyłek, status przesyłki

Postprzez zurkovaa » 19 mar 2015, o 16:25

Witam, to znowu Ja.
Pisałam wcześniej o tych kilku paczkach po których nie ma śladu.. pozakładałam spory, jeden spór chińczyk zaakceptował, a drugi sam dobiegł końca i dostałam taką wiadomość

Since the seller did not respond to your dispute for Order: 66123110438467 within the deadline, the system has settled the according to your proposal. Therefore, the dispute has been closed and payment will be refunded to you. You do not need to return the goods.

Please note:
You should receive your refund within 7-10 working days. If there is a delay, please check with your issuing bank or contact us for help.


I spoko zrozumiałam, że chińczyk się nie ustosunkował, że kasę mi zwrócą ale o co chodzi z tym, że towaru zwracać nie muszę?
Sorry jeśli złe miejsce.
zurkovaa
 
Posty: 4
Dołączył(a): 17 mar 2015, o 14:41
Telefon:: Sony Xperia

Re: [zakupy] Śledzenie Przesyłek, status przesyłki

Postprzez safian » 19 mar 2015, o 16:32

zurkovaa napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

Chodzi o to, że nie musisz zwracać towaru :P
No skoro nie doszedł i być może nie dojdzie no to nawet gdybyś chciała to jak masz go zwrócić? W najlepszym wypadku będziesz miała darmowy towar i kasę, w najgorszym tylko kasę, tak więc profit :)
safian
 
Posty: 104
Dołączył(a): 9 lut 2015, o 17:03
Pochwały: 3
Telefon:: Nokia

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Zakupy w Chinach PRZEWODNIKI



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron