1. Prosimy o pobranie załącznika i dodanie go do paczki, dzięki czemu będziemy w stanie sprawdzić (coś tam sprawdzą/albo zaznaczą, że dostali paczkę) i powiadomić cię o odbiorze paczki
2. Prosimy o przesyłkę zwrotną przedmiotu używając wysyłki PP z opłatą zryczałtowaną. NIE UŻYWAJ szybkich wysyłek czy kurierów.
3. Prosimy o zwrot przedmiotu wraz z akcesoriami w przeciągu 7 dni roboczych, po tym, jak otrzymasz potwierdzenie RMA (zgłoszenie reklamacyjne). Pamiętaj o zapakowaniu w oryginalne pudełko, o ile nadal jest to możliwe.
4. Prosimy o informację o numerze trackingowym lub deklaracji klienta (? z tego co widzę to jest to tylko u kurierów, ale nie wiem) od razu po tym, jak odeślesz do nas przedmiot. To pomoże nam w śledzeniu drogi paczki.
5. Możesz zastąpić numer zamówienia numerem RMA
Autor postu otrzymał pochwałę