witam 2 tygodnie temu zamówiłem ze sklepu gearbest.com tv box.
Do dziś nie został on wysłany w związku z tym chciałbym odzyskać kasę z powrotem.
Oni odpisali mi :
Thank you very much for your reply.
We would like to extend our apologies for this inconvenience.
About your order, I have checked again for you, we are very sorry to inform you that we expect to receive the goods in another one week.
Would you mind to wait a few time more or change the item, please browse our website to find a similar item here
http://www.gearbest.com/ and send us the link(url) of the item you would like instead by replying to this message.
Or we cancel it and refund it to your GBwallet for your future orders.
We look forward to hearing you soon.
Once again we are sorry for this inconvenience, and we will do best to resolve it to your satisfaction.\
Z tego co zrozumiałem mogą oddać mi kasę tzw "GBwallet" czyli chyba jakieś punkty na zakup czegoś innego w ich sklepie.
A ja chciałbym aby zwrócili mi pieniądze na konto bankowe.
Mozę ktoś napisał w moim imieniu po angielski że chciałbym zwrot pieniędzy na moje konto bankowe a nie jakies "GBwallet"
Pozdrawiam proszę o pomoc w tlumaczenie