Owszem, FAQ odpowiada na Twoje Pytanie:
P: Dostałem numer przesyłki ale żaden Tracking go nie znajduje. Co się dzieje?
O: Spokojnie, nadanie numeru nie jest jednoznaczne z wysłaniem przesyłki, jedynie z jej wprowadzeniem do systemu. Sprzedawcy (zwłaszcza Ci mniejsi) zwykle czekają aż uzbiera się większa ilość przesyłek i dopiero wtedy zawożą je na pocztę. Przesyłka pojawi się w trackingu wtedy gdy fizycznie znajdzie się na poczcie. Jeśli minął długi czas od podania numeru a nie pojawił się żaden status przesyłki, możesz napisać do sprzedawcy maila z prośbą o wyjaśnienie sytuacji, czasami to motywuje sprzedawcę do działania.
Czasami czas wysyłki wydłużają (i to znacznie) święta, które akurat trwają w Chinach. Sprawdź czy akurat to nie jest przyczyną opóźnień.
Czego oczekujesz, podania ile dni czekać? To zależy od twojej cierpliwości.
A skoro założyłaś spór, to tym bardziej nie wiem w czym problem. Sprzedawca ma określony czas aby się do niego ustosunkować, jeśli go odrzuci, eskalujesz go.
I jeszcze jedno, większość opóźnień w ostatnich tygodniach ma swoje źródło w świętach Nowego Roku.