Switch to full style
Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.

Regulamin działu

Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
Odpowiedz

Re: [aliexpress] Reklamacja telefonu z Chin.

16 maja 2015, o 19:40

Spakuj całe pudełko - wszystko co dostałeś od chinola. Wysyłasz listem poleconym zagranicznym, adresujesz jak zwykły list polecony, nie wypełniasz żadnych deklaracji.

Re: [aliexpress] Reklamacja telefonu z Chin.

16 maja 2015, o 22:40

Nie wysyłaj kurierem. Za dużo to kosztuje a czasu nie zyskasz. Chińczyk i tak nie będzie się spieszył z naprawą sprzętu. Dwa miesiące spokojnie zarezerwuj, żeby się nie stresować.

Re: [aliexpress] Reklamacja telefonu z Chin.

17 maja 2015, o 13:28

Ostatnia sprawa,
sporu nie otworzyłem, gdyż Chińczyk przedłużył mi "protection time" o 30 dni. Czy powinienem w tym przypadku otworzyć takowy spór przed wysłaniem tabletu? Czy ten "protection time" chroni mnie w przypadku takiej wysyłki na gwarancję?

Re: [aliexpress] Reklamacja telefonu z Chin.

17 maja 2015, o 14:47

blue_voyager napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


Do każdego chińskiego telefonu (może poza "jednorazówkami" za 10$) jest dołączona karta gwarancyjna oraz faktura zakupu wystawiona przez producenta, na podstawie której jest dokonywana naprawa w autoryzowanym serwisie. Sprawa wygląda tak, że chińscy reselerzy ich nie dołączają wraz z wysyłanym towarem i zazwyczaj jak mają bawić się w wysyłkę do producenta to wolą naprawić sami w garażu. Sprawdzone info - mieszkam w Chinach i zajmuje się handlem telefonami i wiem jak to wygląda w realu.

Registered Air Mail, czyli co?

21 lip 2015, o 11:19

Cześć,

Muszę oddać do naprawy telefon Jiayu G4S do sklepu Coolicool.com. Jeden z pracowników napisał mi, żebym wysłał paczkę poprzez "Registered Air Mail", dodając
Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


I teraz tak nie bardzo rozumiem o co chodzi. Myślałem, że chodzi tutaj o nadanie paczki samolotowej, ale skoro nie mam używać przesyłki ekspresowej, to co? :D W sensie zwykłą pocztą?

Re: [aliexpress] Reklamacja telefonu z Chin.

21 lip 2015, o 11:21

Wysyłasz po prostu list polecony, zwykły lub priorytetowy.

Re: [aliexpress] Reklamacja telefonu z Chin.

21 lip 2015, o 13:47

list jest do 2 kilo, ale czasami chińczycy nie odbierają przesyłek pilnuj żeby nie wygasła ci ochrona, bo potem klapa,

Re: [aliexpress] Reklamacja telefonu z Chin.

21 lip 2015, o 22:12

Listy są tylko priorytety

Wysłane z mojego m1 note przy użyciu Tapatalka

Re: [aliexpress] Reklamacja telefonu z Chin.

23 lip 2015, o 22:16

Mam pewnien problem oddalem na gwarancje telefon (reszte zostawilem w domu odeslalem tylko telefon) nie dosyc ze szedl prawie 3 tyg to chinczyk nie odebral paczki i jest teraz na poczcie w chinach w trackingu pisze "nie udana proba doreczenia - zatrzymano na poczcie" pisze do tek zoltej chinskiej malpy zeby odebral telefon.. ciagle pisze "odbiore jutro" prosze chinola o przedluzenie czasu to nie odposuje... zostaly 3 dni;( co robic? Dawac spor? Nie chce stracic kasy... tylko co mam wpisac w sporze? Ze zwracam telefon.. ale przeciez juz go wyslalem.. pomozcie!!

Re: [aliexpress] Reklamacja telefonu z Chin.

23 lip 2015, o 22:24

Chyba najlepiej otworzyć spór, może wtedy ruszy swoje 4 litery na pocztę. A jak nie to eskalujesz go i wkleisz tracking, dowód nadania i jego obiecanki. Innego wyjścia nie widzę... Może ktoś inny coś podpowie.

Re: [aliexpress] Reklamacja telefonu z Chin.

26 lip 2015, o 13:23

OK, dałem spór .. chińczyk od razu odebrał telefon i chce wysłać działający.. jednak NADAL NIE ZGODZIŁ SIĘ NA PRZEDŁUŻENIE CZASU OCHRONY.. czas ochrony mija za 1dzień i 15h.. natomiast do końca sporu zostało 2dni 23h, co teraz ? jak minia czas ochrony chińczyk od razu otrzyma kasę czy dopiero jak spór się rozstrzygnie ?

Re: [aliexpress] Reklamacja telefonu z Chin.

29 lip 2015, o 15:08

Witam
Wiem że nie Ali ale może ktoś pomoże.
Mam od 3 miesięcy tel. z DX i uległ awarii. Chcę im odesłać do naprawy i dostałem takie coś.

Czemu mam słać do UK ? i o co chodzi z tymi 35% ?

Dear tomasz,

Please accept our apologies for the defective item.


If you need to return an item you can begin the process by following these steps:

Ⅰ.Tips before Return:

1. Return shipping fee: less than 35% of the defective item(s) value and less than $40, we will cover the actual postage according to the shipping receipt you provided;

2. Return shipping method: registered airmail, our return address is a drop off box address and no one will be there to sign for the package. Therefore, please do not use express way (EMS, UPS, Toll, FedEx, TNT, DHL etc. ) to return the packages which usually needs a receiver's signature. Or else, it will be returned to you. And express services are NOT eligible for return shipping cost reimbursements.

3. Return shipping address:

ATTN: Andy Chan DX
ONE WORLD HOUSE PUMP LANE HAYES,

MIDDLESEX UB3 3NB
UNITED KINGDOM

Ⅱ.Steps of Returning:

1. An RMA confirmation letter was sent to your email address, please check the mail contents;

2. Print out the RMA label and affix the label to your returned package or write down the RMA code on the outside of the package;

3. Please include a note in your package indicating your return SKU numbers & quantities, and a short description of the problem(s) of the defective unit;

4. Take a picture of the parcel with the RMA label and proof of shipment (shipping receipt, certificate of posting, tracking number stub, etc).

Ⅲ.Tips after Returned:

1.***Upload the pictures of the parcel with the RMA label and proof of shipment here***;

2.Please advise us on your final decision regarding your shipping fee and products:

Shipping fee(?):

A. Refund

B. Keep as store credit

Products(?):

A. Replacement

B. Exchange

C. Refund

D. Keep as store credit


Thanks for your understanding and cooperation in advance.

Best regards,

Natalie
Odpowiedz