Dostałem numer zamówienia od osoby z forum która zamawiała mi ten telefon i napisałem ticketa do nich ze swojego konta.No i właśnie teraz zastanawiam się bo chce poprosić o refund i nie wiem gdzie on pójdzie.
To przyznam, że jest to dla mnie trochę szokujące. Nie bardzo sobie wyobrażam taką sytuację, bo teoretycznie mógłbym złożyć reklamację podając numer zamówienia któregoś z użytkowników forum (pełno tu takich numerów) i żądać refundu. Jakoś nie mieści mi się to w głowie.
Dostałem dzisiaj Xiaomi Mi4i z GearBeast i ogólnie jestem zadowolony - 14 dni, Hungary Post, bez Vat. Ale niestety w zestawie była zła ładowarka - z wtyczką UK, niby dodali adapter (uszkodzony btw) ale nie pasuje. Napisałem już do sklepu, ale zastanawiam się co da się z tym zrobić? To w ogóle oryginalna ładowarka?
Najlepsze, że nie rozumieją czego od nich chce i zamierzają wysłać jeszcze raz adapter US/EU.
Teraz widzę, że zdjęcia się nie wyświetlają.
Miał kotś do czynienia z taką ładowarką: I czy da się kupić taki adapter, żeby nie trzeba było stosować dwóch - tj. z tej ładowarki na uk, a potem na eu?