Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Promocje i oferta sklepu GearBest.com

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez Colz@ » 5 mar 2018, o 10:38

Mam pytanko o magazyn EU .

Zakupiłem laptopa z wysyłką z magazynu w Polsce. Ma on usterkę i chciałbym go odesłać na wymianę/naprawę (czekam na odpowiedź od Gearbeat)) Czy będzie możliwość wysyłki do polskiego magazyny czy będę musiał wysłać do Chin? Może ktoś przerabiał taki przypadek.
Colz@
 
Posty: 131
Dołączył(a): 29 maja 2013, o 19:50
Lokalizacja: Pl

Reklama

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez wojtekmarchewka » 7 mar 2018, o 08:22

Dostaniesz raczej dwie możliwości. Hiszpania lub Chiny.
wojtekmarchewka
 
Posty: 96
Dołączył(a): 7 cze 2013, o 18:39
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 3

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez Colz@ » 7 mar 2018, o 09:07

Ta Hiszpania jeszcze nie byłaby najgorsza ze względu na czas dostarczenia, ale kosztowo odziwo wychodzi 3 zł taniej niż do Chin - wg strony poczty polskiej.
Colz@
 
Posty: 131
Dołączył(a): 29 maja 2013, o 19:50
Lokalizacja: Pl

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez wojtekmarchewka » 7 mar 2018, o 15:17

A jaką formę wysyłki wybierałeś, ja wysłałem do Hiszpanii pocztowym Global Express jako list do dwóch kilogramów za 57zł. 2kg to max dla tej wysyłki.
wojtekmarchewka
 
Posty: 96
Dołączył(a): 7 cze 2013, o 18:39
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 3

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez Colz@ » 7 mar 2018, o 16:22

Patrzyłem na wysyłkę paczką.
Obawiam się, że listem ze względu na wymiary (laptop) się nie zmieszczę.

A jeszcze jedno pytanko. Czy odsyłałeś w celu wymiany? Jeśli tak to czy oni wymieniony sprzęt wysyłają z Polski lub innego magazynu w EU czy raczej z Chin?
Colz@
 
Posty: 131
Dołączył(a): 29 maja 2013, o 19:50
Lokalizacja: Pl

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez wojtekmarchewka » 7 mar 2018, o 23:24

Nie patrz na wymiary tylko na wagę. Odsyłałem uszkodzony GPD Pocket, zaoferowali mi 20$ przy zostawieniu produktu( wartość 510$) lub pełny zwrot bez kosztów przesyłki czyli 1020$, walneli się ponieważ zwrócili mi za całe zamówienie czyli 2szt. Oczywiście przyjąłem tą drugą opcję :-D. Zwrot po kilkunastu dniach otrzymałem na konto w kwocie jakiej pisali czyli 1020$. Dlatego także nie upominałem się o koszty wysyłki, które według ich regulaminu zwracają. Cała sytuacja zmieściła się w 45 dniach od dostawy. Przesyłka dotarła do nich po 5 dniach, i jak dojdzie to poczekaj 3 dni i pisz, bo sami nie napiszą. Mieli nie kasować ticketa, do rozwiązania sprawy, przesyłka dotarła, a po kilku dniach mam wszystkie tickety pokończone, więc napisałem, że mieli nie kasować a przesyłka leży już u nich od kilku dni. Oni odpisują "drogi przyjacielu przesyłka do nas dotarła (skan z trackingu) zwrócimy Ci pieniądze na twoje konto" pisze do nich. Zwróćcie mi na portfel (szybciej, a i tak miałem zamiar, je u nich wydać). Odpisują kolejnego dnia żebym potwierdził, że chce b na portfel, potwierdzam. Następnego dnia odpowiedź "kwota jest za duża, aby przelać na portel" ok pisze przelejcie na konto. Odpisują następnego dnia ze przelali, i wpłaty oczekiwać od 7-14 dni, następnego dnia pieniądze były na koncie :)
wojtekmarchewka
 
Posty: 96
Dołączył(a): 7 cze 2013, o 18:39
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 3

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez UlefoneBePro » 22 mar 2018, o 20:20

akir napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


OK, już jestem po sporze. Zupełnie nie poszło po mojej myśli. PayPal uznał, że sam muszę opłacić wysyłkę roweru do Chin a GearBest nie musi mi nic oddawać za odesłanie. Lipa po całości, zawiodłem się na ochronie PayPal. Te koszty odesłania będą mega duże dla mnie:

" Status
Po dokładnym zbadaniu sprawy stwierdziliśmy, że przysługuje Ci zwrot pieniędzy. Aby móc uzyskać zwrot pieniędzy, odeślij sprzedającemu przedmioty, których dotyczyło uznane roszczenie, w nienaruszonym stanie i zachowaj informacje z systemu monitorowania przesyłek. Odpowiadasz jednak za pokrycie kosztów wysyłki oraz opłat manipulacyjnych. "
UlefoneBePro
 
Posty: 69
Dołączył(a): 14 mar 2017, o 09:33
Telefon:: Ulefone Be Pro

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez boroch » 22 mar 2018, o 20:24

UlefoneBePro napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


OK, już jestem po sporze. Zupełnie nie poszło po mojej myśli. PayPal uznał, że sam muszę opłacić wysyłkę roweru do Chin a GearBest nie musi mi nic oddawać za odesłanie. Lipa po całości, zawiodłem się na ochronie PayPal. Te koszty odesłania będą mega duże dla mnie:

" Status
Po dokładnym zbadaniu sprawy stwierdziliśmy, że przysługuje Ci zwrot pieniędzy. Aby móc uzyskać zwrot pieniędzy, odeślij sprzedającemu przedmioty, których dotyczyło uznane roszczenie, w nienaruszonym stanie i zachowaj informacje z systemu monitorowania przesyłek. Odpowiadasz jednak za pokrycie kosztów wysyłki oraz opłat manipulacyjnych. "
Pisz do PayPala o zwrot kosztów przesyłki :)

Wysłane z mojego ZTE A2017G przy użyciu Tapatalka
boroch
AKTYWNY
 
Posty: 508
Dołączył(a): 28 mar 2017, o 08:11
Pochwały: 21
Telefon:: ZTE Axon 7, Sharp S2
ROM: stock

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez UlefoneBePro » 22 mar 2018, o 20:32

Ale jak mam odpisać? Oni już zakończyli spór i mogę albo go anulować albo wysłać im numer śledzenia przesyłki. Nie ma innych opcji już.
UlefoneBePro
 
Posty: 69
Dołączył(a): 14 mar 2017, o 09:33
Telefon:: Ulefone Be Pro

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez boroch » 22 mar 2018, o 20:40

UlefoneBePro napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


https://www.paypal-returns.com/hc/pl/requests/new
boroch
AKTYWNY
 
Posty: 508
Dołączył(a): 28 mar 2017, o 08:11
Pochwały: 21
Telefon:: ZTE Axon 7, Sharp S2
ROM: stock

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez UlefoneBePro » 22 mar 2018, o 20:47

Dzięki, chociaż te 120zł odzyskam. A ten wniosek mam już teraz zrobić czy dopiero jak odeślę rower? Na odesłanie roweru mam czas do 1 kwietnia, ale chcę to zrobić już jutro. Czyli najpierw składam wniosek o zwrot kosztów przesyłki, czy też najpierw wysyłam i potem składam taki wniosek?

edycja: dobra, już wiem, mam to zrobić po wysłaniu przesyłki
UlefoneBePro
 
Posty: 69
Dołączył(a): 14 mar 2017, o 09:33
Telefon:: Ulefone Be Pro

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez UlefoneBePro » 30 mar 2018, o 10:33

Witam. Chciałbym już wysłać ten swój rower do Chin. PayPal kazał mi wysłać rower na taki adres:

" Przesyłkę należy wysłać na adres:FAO: Weiwen Luo, Room 302, 3rd Floor, Building 8, Zhongxing Industrial Zone, Chuangye Road, Nanshan District, Shenzhen, Guangdong Province, 518054, China Tel: 0755-33526888, Shenzhen, Guangdong Province 518054 Chiny "

Czy ktoś wie, co jest tutaj ulicą, numerem budynku, miastem itd.? Wątpię, żebym zmieścił te wszystkie informacje na jednym druku, będę musiał chyba wybrać te najważniejsze.
UlefoneBePro
 
Posty: 69
Dołączył(a): 14 mar 2017, o 09:33
Telefon:: Ulefone Be Pro

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do GearBest.com



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości