Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Promocje i oferta sklepu GearBest.com

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez UlefoneBePro » 19 lut 2018, o 22:18

Hej. Mam pytanie. Zamówiłem dwie dosyć drogie rzeczy jak na moją kieszeń. Są to rowery DYU D2. Obydwa takie same. Dzisiaj odebrałem 2 paczki od kuriera i okazało się, że jeden rower to D2 a drugi D1 ( dosyć znacząca różnica użytkowa jak i cenowa ). Na całe szczęście nagrywałem film z rozpakowania paczki. Film wrzuciłem na YouTube i wysłałem wiadomość do wsparcia GearBest, łącznie z załączonym linkiem do filmu. Dostałem odpowiedź, że mam czekać na paczkę aż przyjdzie i podali mi link do śledzenia. O co chodzi? Ja im mówię, że już mam obydwie paczki, a oni mi że mam czekać na paczkę. Generalnie ja tego roweru D1 nie chcę. Co mam teraz zrobić, gdy wsparcie odpisuje mi taką dziwną wiadomość?
UlefoneBePro
 
Posty: 72
Dołączył(a): 14 mar 2017, o 09:33
Telefon:: Ulefone Be Pro

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez akir » 19 lut 2018, o 22:22

Mają przerwę świąteczną i odpisuje bot. Otwórz spór na paypal tam opisz wszystko

Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
akir
AKTYWNY
 
Posty: 653
Dołączył(a): 25 gru 2016, o 12:03
Pochwały: 14
Telefon:: huwawei

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez UlefoneBePro » 19 lut 2018, o 22:26

A nie lepiej poczekać aż oni coś odpiszą? PayPal to już ostateczność. Rozumiem, że może być pomyłka, ale wkurzyła mnie ta odpowiedź po prostu. Skoro to jednak bot, to by wiele wyjaśniało. Generalnie w regulaminie jest napisane, że w razie otrzymania nie tego przedmiotu co zamawiałem, będę mógł go odesłać i oni wyślą mi nowy, prawidłowy, oraz zwrócą koszty dostawy. Czy już ktoś wykonywał taką procedurę? I ile może kosztować wysyłka takiego roweru do Chin?
UlefoneBePro
 
Posty: 72
Dołączył(a): 14 mar 2017, o 09:33
Telefon:: Ulefone Be Pro

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez akir » 19 lut 2018, o 22:28

Paypal tam odpiszą zaraz po wolnym z propozycją

Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
akir
AKTYWNY
 
Posty: 653
Dołączył(a): 25 gru 2016, o 12:03
Pochwały: 14
Telefon:: huwawei

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez snow.leopard » 20 lut 2018, o 08:24

Też uważam, że warto do supportu napisać w tejh sprawie i czekać na ich odpowiedź. W tej chwili odpisał Ci bot - tak jest za każdym razem chyba (przynajmniej u mnie). Odpisz na tą wiadomość, że paczka została odebrana ale zawartość nie zgadza się z zamówieniem i że w pierwszym tickecie wysłałeś link do filmu z odpakowania paczki. W związku z tą sytuacją domagasz się np. zwrotu części środków. Osobiście mimo np. braku ubezpieczeń paczek, sklep za każdym razem "szedł mi na rękę" i na przykład ponownie słał towar lub proponowali zwrot kasy (jednak nie były to rowery :P)
snow.leopard
 
Posty: 36
Dołączył(a): 5 gru 2017, o 12:20
Pochwały: 3
Telefon:: Nokija

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez UlefoneBePro » 20 lut 2018, o 08:56

Tak zrobię, poczekam jeszcze trochę. A czy ten regulamin na ich stronie obowiązuje tylko mnie czy ich też? Bo według regulaminu to musiałbym im odesłać towar na ich koszt a oni wysyłają prawidłowy. Zwrotów częściowych bym nie chciał, bo ten rower co mi wysłali to jest lipa i nie będę z niego korzystał. Mógłbym co najwyżej go opchnąć, ale to zawsze ze stratą i musieliby naprawdę duży zwrot zrobić, tak 60% żeby mi się to opłacało.
UlefoneBePro
 
Posty: 72
Dołączył(a): 14 mar 2017, o 09:33
Telefon:: Ulefone Be Pro

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez akir » 20 lut 2018, o 11:04

Zakończy się to i tak paypalem i wysyłka z twojej strony do nich.

Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
akir
AKTYWNY
 
Posty: 653
Dołączył(a): 25 gru 2016, o 12:03
Pochwały: 14
Telefon:: huwawei

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez UlefoneBePro » 23 lut 2018, o 10:45

A nie wiecie, do kiedy gearbest ma przerwę? Na razie nic nie odpisuję na moją drugą odpowiedź i status wiadomości jest Przetwarzane.
UlefoneBePro
 
Posty: 72
Dołączył(a): 14 mar 2017, o 09:33
Telefon:: Ulefone Be Pro

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez rodan77 » 23 lut 2018, o 12:33

Mi wczoraj odpisali na ticketa i wysłali też 2 rzeczy, które zamówiłem w trakcie przerwy. Więc chyba już pracują.
rodan77
VIP
 
Posty: 1166
Dołączył(a): 17 lut 2016, o 21:36
Pochwały: 94
Telefon:: Meizu 16

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez UlefoneBePro » 26 lut 2018, o 08:13

Coś mi się wydaje, że jednak będzie trzeba uderzyć do PayPal. Dam im jeszcze dzisiaj szansę, ale strasznie mnie irytuje ich zachowanie. Wyslalem zdjęcia roweru i opakowania tak jak prosili. Zmiescilem się w limicie 2MB ze zdjęciami, mimo to zdjęcia się nie dodaly do wiadomości. Wyslalem wiec te zdjęcia na support@gearbest.com podajac w tytule wiadomości numer zgłoszenia. Twierdza, ze nie dostali zadnych zdjęć. OK, wysłałem jeszcze raz te zdjęcia. Prosza mnie caly czas o jakiś SKU number i twierdza, że bez tego nic nie zrobia. Dalem im wszystkie numery jakie moglem spisac z kartonu, z najlejki na kartonie oraz z naklejki na rowerze. Czy ktoś wie, gdzie oprócz tych miejsc może znajdować się jeszcze numer SKU? Generalnie to czuje się, jakbym rozmawial z kims, kto chce mnie splawic i gra na czas odpisując cokolwiek.
UlefoneBePro
 
Posty: 72
Dołączył(a): 14 mar 2017, o 09:33
Telefon:: Ulefone Be Pro

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez SpeedoFST » 26 lut 2018, o 21:53

pod nazwą produktu, żeby walić po rogach jeleni biała czcionką ;) trzeba sobie podświetlić myszą

Obrazek
SpeedoFST
AKTYWNY
 
Posty: 374
Dołączył(a): 13 cze 2015, o 21:08
Pochwały: 15
Telefon:: SGS8

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez UlefoneBePro » 27 lut 2018, o 07:53

OK, dostałem dzisiaj odpowiedź od Gearbest. Piszą, że mogą mi zwrócić 10$ ( gdzie wartość roweru to 400$ ) lub mogę na wlasny koszt odeslac rower do hiszpanii, ale musze sam pokryc koszty wysylki i zebym przeczytal sobie ich polityke zwrotow. Kurcze, no czytam ich polityke i tam jest napisane, ze w razie gdyby mi wyslali zly przedmiot, to oni oplacaja koszty wysylki. Sorki, ale co za debilny sklep. Po co oni maja ten regulamin, jak sami go nie akceptują? Ostatni mój zakup tutaj ( no, może jakas ladowarke za 1$ kupie, ale nic droższego nic to ).
UlefoneBePro
 
Posty: 72
Dołączył(a): 14 mar 2017, o 09:33
Telefon:: Ulefone Be Pro

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do GearBest.com



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości