Coś mi się wydaje, że jednak będzie trzeba uderzyć do PayPal. Dam im jeszcze dzisiaj szansę, ale strasznie mnie irytuje ich zachowanie. Wyslalem zdjęcia roweru i opakowania tak jak prosili. Zmiescilem się w limicie 2MB ze zdjęciami, mimo to zdjęcia się nie dodaly do wiadomości. Wyslalem wiec te zdjęcia na
support@gearbest.com podajac w tytule wiadomości numer zgłoszenia. Twierdza, ze nie dostali zadnych zdjęć. OK, wysłałem jeszcze raz te zdjęcia. Prosza mnie caly czas o jakiś SKU number i twierdza, że bez tego nic nie zrobia. Dalem im wszystkie numery jakie moglem spisac z kartonu, z najlejki na kartonie oraz z naklejki na rowerze. Czy ktoś wie, gdzie oprócz tych miejsc może znajdować się jeszcze numer SKU? Generalnie to czuje się, jakbym rozmawial z kims, kto chce mnie splawic i gra na czas odpisując cokolwiek.