Witam.
Mam problem odnośnie sprzedaży na allegro. Jakieś 8 miesięcy temu sprzedałem na allegro Doogee DG750 z Gearbest.com z opłaconym Vatem. Telefon Był nowy ale kupiony był dla dziewczyn, jednak jej sie nie spodobał i go sprzedałem. Wszystko opisałem w aukcji ze włączyłem na pół dnia zeby wszystko sprawdzić itd. Gość kupił i było ok, ustaliliśmy w mailach ze gdyby się stało cos z telefonem to ja mu pomoge z rekmlamacją do sklepu Gearbest bo u nich jest 12m gwarancji a że ja nie daje żadnej gwarancji tylko oferuje pomoc w kontakcje z nimi. Teraz przestała działać kamera i bluetooth wiec powiedziałem ze do nich napisze i tak zrobilem. Przysłali jakies możliwości ze można dostać rabat, lub odesłać tel do nich. Wiec wysłałem to ale ta osoba coś pisze ze to nie jest dokument gwarancyjny itd. i oczekuje że ja mu zwróce pieniądze lub naprawie telefon. Chce zgłosić sprawe na allegro.
Moze mi ktoś coś doradzić bo nie maiłem jeszcze takiego przypadku.
Dzieki