przez poiuyt » 26 lut 2016, o 08:01
Witam, to mój pierwszy zakup z zagranicy i nie wiem jak w tym przypadku postąpić... Zakupiłem telefon 6 lutego 2016, Nowy Chiński Rok przeczekałem i nadal sprzedawca nie wysłał. Kontakt mam z nim ogólnie dobry, zauważyłem, że feedback wystawili jedynie kupujący w styczniu, nawet z samego początku lutego nikt nie wystawił. Sprzedawca tłumaczy, że nie ma telefonu na stanie i czeka na swojego sprzedawcę. We wtorek napisał mi, że w ciągu 5 dni powinni wysłać. Czas się kończy w poniedziałek po południu, w weekend wątpię żeby wysłał. Wole poczekać, niż otrzymać zwrot kasy i nie wiem co zrobić. Jeszcze jak zacząłem się głowić to taki głupi pomysł mi wpadł do głowy, że może sprzedawca specjalnie go nie wyśle bo tel był w promocji, mi kasę oddadzą a on napisze, że już je ma na stanie i żebym jeszcze raz kupił... a już promocji nie ma. Nie wiem co o tym myśleć. Fakt, że jakieś 2 tygodnie temu napisał mi, że powinien wysłać z końcem czasu. Sprzedawca to eForChina Limited
N85 --> GT-i5800 --> WT19i --> One X+ --> Z1 --> 64 Xenon --> Power