Mam prę pytań dot. FAQów zakupowych:
1.
Rozumiem, że VAT będzie naliczony włącznie z wykupionym "ubezpieczeniem na okolicznośc naliczenia vatu" czy tego typu usługa (róznego rodzaju ubezpieczenia przesyłki) nie są rozliczane w VAT?
Czy w "wartości towaru" mam wpisać też koszt ww. insurance?
2.
W nawiązaniu do powyższego, jakie dokumenty potwierdzające naliczenie VATu powinienem przedstawic sklepowi aby skorzystać ze zwrotu gwarantowanego ubezpieczeniem? Czy musze specjalnie informować UP/UC o tym, że będę potrzebował jakies specjalne potwierdzenie?
3.
Czy ma wpływ na czas zakończenia całej procedury wydania przesyłki kanał wysłania potwierdzeń czyli; czy podjadę do UP/UC aby złozyć stosowne dokumenty czy wykonam to za pośrednictwem wskazanego w piśmie maila? Którym kanałem szybciej to załatwiają?
4.
Jeśli wyślę ww. potwierdzenia mailem z informacją że chciałbym odebrać przesyłkę osobiście to UP/UC powiadomi mnie również mailem żebym podjechał czy wyślą jakieś pismo papierowe i niepotrzebnie wydłuży to cały proces więc lepiej poprosić o dostarczenie pod drzwi?