Kim jest GearBest?

Promocje i oferta sklepu GearBest.com

Re: Kim jest GearBest?

Postprzez TediPower » 16 gru 2016, o 09:06

A czemu uzależniony jesteś od jednego sklepu? Ja zanim coś kupię u nich to cenę sprawdzę jeszcze w 2 innych sklepach i jak bibeloty to do 10€ są droższe tu do 50cent to i tak przeplace kupię tu bo paczka będzie za 2tyg a nie miesiące. Tak często się zdarza że produkt zakupiony w promocji czy bez po jakimś czasie od mojego zakupu tanieje a paczka nie dotarła jeszcze. Ale tak też jest w normalnym świecie jedne produkty drożeją inne tanieją.

Wysłane z mojego ZUK Z1 przy użyciu Tapatalka
TediPower
AKTYWNY
 
Posty: 380
Dołączył(a): 24 paź 2015, o 12:15
Pochwały: 23

Re: Kim jest GearBest?

Postprzez zjac » 16 gru 2016, o 13:52

TediPower napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


Widzę, że nikt nie zrozumiał o co mi chodzi. Nieważne.
zjac
 
Posty: 30
Dołączył(a): 14 lut 2016, o 19:17
Pochwały: 6
Telefon:: Cubot

Niedziałający Live chat GearBest?

Postprzez Frozen drugi » 2 sty 2017, o 17:44

Dobry
Czy tylko mi nie działa live chat na stronie GB? Wgl przycisku do rozpoczęcia chatu na głównej nie ma,a na stronie : https://support.gearbest.com/faq/index/index nie działa. Wie ktoś o co chodzi?

http://i.imgur.com/jJyhzXb.jpg
Frozen drugi
 

Re: Kim jest GearBest?

Postprzez clorox » 2 sty 2017, o 17:59

Po prawej stronie strony suportu, przy suwaku przewijania jest zakładka niebieska "Live Chat" i to działa.
"Trzeba mieć dużo cierpliwości, by się jej nauczyć." - Stanisław Jerzy Lec
Avatar użytkownika
clorox
VIP
 
Posty: 1421
Dołączył(a): 22 cze 2015, o 17:44
Pochwały: 96
Telefon:: Cool 1
ROM: leree

Re: Kim jest GearBest?

Postprzez Frozen drugi » 2 sty 2017, o 18:36

Na głównej stronie supportu? Ja nic nie mam, jedynie jak wejdę w knowledge base ale tez nie działa(wcześniej było ok):
http://i.imgur.com/uo7JDIA.jpg
http://i.imgur.com/pLh9qe0.jpg

Napisałem do nich to mówią, że wszystko działa i nie umieją mi poradzić. Na innych kompach mam to samo.
Frozen drugi
 

Re: Kim jest GearBest?

Postprzez clorox » 2 sty 2017, o 20:39

U mnie jest tak na Operze:

Obrazek
"Trzeba mieć dużo cierpliwości, by się jej nauczyć." - Stanisław Jerzy Lec
Avatar użytkownika
clorox
VIP
 
Posty: 1421
Dołączył(a): 22 cze 2015, o 17:44
Pochwały: 96
Telefon:: Cool 1
ROM: leree

Re: Kim jest GearBest?

Postprzez michu102 » 2 sty 2017, o 20:47

michu102 napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


Po niecałym dniu dostałem odpowiedź. Full refound na paypalla, bez konieczności odsyłania.
Miłe zaskoczenie i duży plus dla nich.
Polecam! :)
michu102
 
Posty: 38
Dołączył(a): 23 gru 2015, o 12:05
Pochwały: 1
Telefon:: Letv le1

Re: Kim jest GearBest?

Postprzez Frozen drugi » 2 sty 2017, o 21:09

Zainstalowałem opere i tak nie mam tej zakładki. Dobra dzięki; zobaczę co jeszcze odpiszą i dam w razie czego znać.
Frozen drugi
 

Re: Kim jest GearBest?

Postprzez djvenom1 » 17 sty 2017, o 20:34

Zamawiałem Ilife V7 na promocji z europejskiego magazynu. Cena przy zakupie była pokazywana cały czas w złotówkach a dokładnie 595.76 PLN lecz z paypala ściągnęło w dolarach więc poszło przewalutowanie i wyszło w końcu 615 PLN. Wysłałem do nich mejla z zapytaniem czy to normalne a oni odrazu, że "nie mają dla mnie żadnych pieniędzy" O 20 zł nie będę się kłócił ale niesmak został.
Na banggood jest lepiej, cena podana w złotówkach i tyle płacisz.

Jeszcze w ogóle śmieszna promocja była bo z magazynu europejskiego było 595,76 PLN z wysyłką a z magazynu chińskiego też rzekomo na promocji prawie 700 PLN + ewentualny vat.
djvenom1
 
Posty: 35
Dołączył(a): 7 gru 2016, o 12:41
Telefon:: xiaomi
ROM: global

Re: Kim jest GearBest?

Postprzez zjac » 17 sty 2017, o 21:03

djvenom1 napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


Ja też pokusiłem się o drugą Nubię Z7 max w promo grudniowym i wyszedłem z tym jak Zabłocki...

Opiszę:
1. Zakup Nubii z kuponem KIMOVIL13%, wyszło 103 usd + wybrałem kuriera DHL za 6 usd.

2. Dzień po zakupie 2 tickety:
- jeden z info, że DHL nie wysyła pod mój adres, chyba, że dopłacę 35 usd
- drugi z tym samym info ale już z kwotą 60 usd do dopłaty.
Oba tickety wysłane z odstepem 2 minut od siebie.

3. Odpisuje, że dostaję DHL paczki z Chin, Australii, USA i nie ma problemów. Oni dalej przy swoim, że nie dostarcza ( zamiast wyjaśnić, że nie mają selekcji po kodach pocztowych i nie było by ceny 6 usd za DHL )

4. Chcę iść na ugodę i proponuje wysyłkę NL lub BE. Niestety nie są w stanie, co jest oczywistym kłamstwem, bo miałem dziesiątki przesyłke z HK i HK-2 pocztą NL i BE.
Proponują w końcu szybką wysyłkę Singapure Post - odpisuje OK, ale co z kasą. Wtedy czytam w następnym ticket, że muszę i do Singapure Post dopłacić. Wtedy pokazuje im, że ta wysyłka jest u nich za darmo, więc za co mam płacić ? No to odpisują: zwrócimy Ci kasę, te 6 usd. Już nie chciałem mieszać i napisałem im żeby wrzucili mi do paczki słuchawki za 5,50 usd i będzie OK.

5. Dostaje w tickecie info, że OK, wysyłają tel. i słuchawki Singapure Post i Dziękują za zamówienie. Wszystko działo się w terminach 15.12.2016 opłacenie, ticket końcowy po dogadaniu się 18.12.2016

6. Długa cisza, zero trackingu, w końcu pojawia się po 3 dniach info o wysyłce ( 21.12.2016 ). Z tym, że brak jak to zwykle w GB fotki paczki. Olewam i czekam. W końcu 25.12.2016 nie wytrzymuje i pytam się co z moją ekspresować paczką ? Mamy 8 dni po zakończeniu złożenia zamówienia a tu cisza, zero foto, zero postępów w śledzeniu. Odpisują, że przypadkowo fotka z serwera została skasowana. Po tym kontakcie w trackingu wskakuje wysłanie przesyłki. Już mam wkurfa, bo miało być szybko, a oni łaskawie po 8 dniach i upominaniu się wysyłają tel.

7. Czekając na paczkę nagle pojawia się info na email o przesyłce. Jest 05.01.2017. Czytam email, a tam info o wysłanych słuchawkach ... ręki i nogi opadają ... po 18 dniach od dogadania się wysyłają słuchawki, odrębną paczką i do tego NIEREJESTROWANĄ Singapure, która potrafi iść do mnie czasami 50-60 dni.

8. Piszę do nich ticket, dlaczego tak mnie olali. Otrzymuje info, że tak i już, i mam czekać na paczki. Odpisałem im, że umawialiśmy się inaczej ... Na to dostaje w tickecie info, że mam nierozliczone i niezapłacone słuchawki ... No rzesz kufa jego słodkie cukierki ...

Definitywnie kończę z GB. Na chyba ok. 200 paczek coraz częściej jakieś kwiatki są. I naprawdę mam dość ich bałaganu, odpisywania formułkami kopiuj>wklej. Obym tylko (tfu) nie musiał toczyć walki z reklamacjami u nich.
zjac
 
Posty: 30
Dołączył(a): 14 lut 2016, o 19:17
Pochwały: 6
Telefon:: Cubot

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do GearBest.com



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości