przez Pawelllooo » 12 kwi 2013, o 14:22
Witam Serdecznie mam problem z płanoscia na aliexpress. Zakupiłem tel. chciałem zapłacić karta z rachunku oszczędnościowo rozliczeniowego w USD w alior sync. Taka transakcja nie chciała być od początku zaakceptowana i nie przechodziło dalej. Wiec stwierdziłem ze trudno zapłacę karta kredytowa w Citybank - wiadomo nie korzystna wymiana walutowa ale trudno. Wszystko przeszło dostałem maila
Dear Pawel K Payment for Order No. 1119058622 has been accepted.
The Delivery Status is currently "Awaiting Shipment".The supplier must ensure all goods are delivered before the delivery date and add tracking details for your shipment(s) to AliExpress.com .
wiec niby wszystko ok a dziś przyszło :
Dear Pawel K
Thank you for shopping on AliExpress ! Unfortunately, your payment could not be verified and Order No. 1119058622 has been closed for security reasons. If you need further clarification or assistance, you may sign in to your order page and submit a claim for this order. Meanwhile, please be advised that the fund for this order has not been deducted by AliExpress. However, some banks would hold thi s payment in this situation. Usually the bank will reserve the payment for up to 7-10 working days before releasing back to the card holder.
Powiedzieć mi co robię źle... Co teraz muszę zrobić. Rozumiem ze muszę jeszcze raz zamówić od nowa ? A co z tym zamówieniem samo zniknie, czy jak ?
Na swoim profilu mam ze transakcja zakończona i:
Your order has been cancelled for security reasons. The fund for this order hasn't been deducted by AliExpress. However, some banks may hold this payment, and the bank will reverse the payment for up to 7-10 working days before releasing back to the card holder. To avoid order cancellation in the future, please submit a claim for payment verification.
Z góry bardzo dziękuje za odpowiedz.