Switch to full style
Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.

Regulamin działu

Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
Odpowiedz

Re: JAK OTWORZYĆ SPÓR NA ALIEXPRESS

2 mar 2015, o 16:22

Opóźnienia związane z Nowym Rokiem są duże. Poczekaj jeszcze z tydzień, dwa. Założenie sporu i tak Ci nic nie da jeśli sprzedawca napisze, że przesyłka jest w drodze i zagwarantuje dostawę przed końcem przepisowego terminu. I tak będziesz musiał czekać.

Re: JAK OTWORZYĆ SPÓR NA ALIEXPRESS

2 mar 2015, o 16:43

Ok dzięki za odpowiedź, tak właśnie zrobie

Re: JAK OTWORZYĆ SPÓR NA ALIEXPRESS

2 mar 2015, o 20:25

existe napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


Podejrzewam, że w USA można się o taką postarać. U mnie to niestety zwykły błąd - oczywiście miałem na myśli debetową.

Re: JAK OTWORZYĆ SPÓR NA ALIEXPRESS

3 mar 2015, o 17:56

Witam, jestem świeży na Aliexpress. 6 stycznia kupiłem pierwszy raz, i był to przedmiot za 55USD. 10 stycznia nastąpiła wysyłka. Od 11 stycznia paczka cały czas ma status dispatching lub in customs warehouse w zależności od strony (6 takich wpisów z różnymi datami). 28 lutego otworzyłem spór. Chińczyk napisał, żebym był cierpliwy, że w ciągu 30 dni na pewno otrzymam paczkę. Dzisiaj zauważyłem, że ochrona zakupu zwiększyła sie o te 30 dni i obecnie jest 35 dni. Spór kończy się za 1 dzień i 21 godzin i odlicza w dół (status Awaiting the seller's dispute approval ). Czy to oznacza, że muszę czekać kolejne 35 dni na paczkę, czy teraz muszę zakończyć spór czy może on dobiec końca w ciągu tych niecałych dwóch dni? Czy jak spór się skończy za te niecałe dwa dni to potem będę miał możliwość otwarcia kolejnego?

Re: [zakupy] Śledzenie Przesyłek, status przesyłki

3 mar 2015, o 18:16

Witam serdecznie :)

Moja paczka chyba chce pobić rekord: RO900980789CN
Czas ochrony minął i przed upływem założyłem spór:
19.02.2015
Hello Purchased goods I have not received until today. I want a Full Refund of my money.

27.02.2015 sprzedawca się odezwał i eskalowałem spór bo nic sensownego mi nie napisał:

hello! I'm sorry, we are very value your problem. System displays in normal transport, is processing en route to the destination. please The guest later contact the local post office or the customs to assist customs clearance. Due to the Traditional transport peak season.post office processing delays. Just need more time.Will ensure that you receive the order. Any questions, will together with you to solve. Thanks, best regards!

02.03.2015 pojawiło się: Process

Status of case: Complaint Pending
What the buyer/seller needs to do now:
Buyer: confirm with us whether the goods are received
Seller: pay attention to the tracking information and negotiate with buyer.
.

Please do not reply to this email. This mailbox is not monitored and you will not receive a response.

The current status of your claim is: "Awaiting the other party's response". Please log in to http://trade.aliexpress.com/issue/issue ... 3293307254 to check the status of your case. If you have evidence or proposal to provide, please click "Respond Now".

Dear M--------------------,

Thank you for contacting Aliexpress. I am sorry to hear that you haven't received your order 65351378907254.

Due to the busy holiday season, international logistics might have been delayed. As is described on our website, full refunds for non-on-time-delivery orders are not available for the following circumstances: Other exceptional circumstances outside the control of AliExpress.com. (Please refer to: http://www.aliexpress.com/buyerprotecti ... eed.html#1) . For this reason, we have
extend
ed the Seller’s Guaranteed Delivery Time by 15 calendar days. This applies to all escalated disputes for orders that were shipped during 2014/12/1 to 2015/1/15. We apologize for any inconvenience this logistics delay may have caused and appreciate your patience and kindly request you to wait until 2015-03-10. We fully understand your feeling on this matter and appreciate your cooperation and understanding. We hope you will continue to enjoy shopping with AliExpress.According to the shipping information, the package has been shipped out by the seller and it is in transit. Please wait in patience and confirm with us when you have received the goods. We kindly suggest you need positively negotiate with your seller regarding this dispute.
If you have received the goods in good condition, please cancel this claim and confirm order received. If we don't receive any feedback about the product problems after the goods are delivered, we will release the payment to your seller based on the delivery information.

PS: If there’s any agreement reached with the supplier before this case is closed, please provide your supportive evidence on the complaint center. Or AliExpress shall have the right to proceed to handle the Claim based on the supporting documents available and/or the settlement terms reached in the Order Messages within the Time Limit between the Buyer and the Supplier.

Your understanding and cooperation will be appreciated.
Best regards,
AliExpress Case Management Team
Please note that when you cancel the claim, we will assume you agree to release the payment to the seller.

03.03.2015 otrzymuję odpowiedz od sprzedawcy też nic nie wnoszącą do tematu bo widzę jaki jest tracking:
hello! I'm sorry, we are very value your problem. 2015-01-21 11:56 System displays in normal transport, is processing en route to the destination. please The guest later contact the local post office or the customs to assist customs clearance. Due to the Traditional transport peak season.post office processing delays. Just need more time.Will ensure that you receive the order. Any questions, will together with you to solve. Thanks, best regards!

Na odpowiedz mam 6 dni, czas dostawy 34 dni + czas przetwarzania 7 dni już minął razem z ochroną która trwała ponad 50 dni. Zostało odczekać 15 "świątecznych" które mijają po upływie czasu na moją odpowiedz w ramach sporu.
Będę wdzięczny za jakieś rady bo jest to moje 3 zamówienie na ali i pierwszy taki zonk :P więc nie wiem jak to ogarnąć :)

Problem podczas sporu. Proszę o pilną pomoc

5 mar 2015, o 13:35

Witam,
Zamówiłem ostatnio na aliexpressie ekran lcd do samsunga galaxy s4, wyświetlacz przyszedł ładnie zapakowany itd, wszystko pięknie, ale po podłączeniu pojawiły problem tak iż ekran nie działał poprawnie
Obrazek
Naturalnie otworzyłem spór i zażądałem zwrotu, chińczyk modyfikował oczywiście spór pisząc że źle zamontowałem ekran, tyle że montowałem już nie jeden lcd w s4 i wiem że to nie wina montażu, chińczyk odpisał że może zwrócić pieniądze ale chce zwrotu lcd, a ja nie mam zamiaru wysyłać mu ekranu bo to kolejne koszta dla mnie. Co powinienem teraz zrobić? Ostatnia modyfikacja jest jego. Chce odzyskać pieniądze za ten lcd bo jest nie do użytku. Proszę o pomoc. Z góry bardzo dziękuję, pozdrawiam.

Re: JAK OTWORZYĆ SPÓR NA ALIEXPRESS

5 mar 2015, o 13:52

Przelicz co Ci się bardziej opłaca - zwrot czy częściowy refund. List polecony do CN kosztuje 18,30zł (100-350g).
Z tym że nawet po odesłaniu możesz mieć kłopoty z odzyskaniem $$$.

Re: JAK OTWORZYĆ SPÓR NA ALIEXPRESS

5 mar 2015, o 14:10

czyli po modyfikacji takiej iż chce pelen zwrot, nie odsylać przedmiotu i eskalacji sporu nie mam szans na zwrot tylko maxymalnie czesciowy refund??? A jak to jest gdybym sie zgodził na zwrot i odesłanie?? pieniądze wrócą odrazu czy dopiero jak kitajec zaakcpetuje ze dostał lcd??

Re: JAK OTWORZYĆ SPÓR NA ALIEXPRESS

5 mar 2015, o 18:18

Witam
Chińczyk zaakceptował pełny zwrot za to, że paczka do mnie nie dotarła. Mam pytanie, w statusie jest Dispute Finished i niżej tego przycisk ReAdd to cart. Co oznacza ten przycisk?

Re: JAK OTWORZYĆ SPÓR NA ALIEXPRESS

5 mar 2015, o 18:27

Nie ma nic wspólnego ze sporem, dodaje ten produkt od zakładki Cart (coś jak obserwowane)

Re: JAK OTWORZYĆ SPÓR NA ALIEXPRESS

5 mar 2015, o 18:37

blue_voyager napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


Uściślając to nie "coś jao obserwowane", tylko po prostu "Koszyk" (lista rzeczy, które planujesz kupić).

T.

Re: Najczęściej zadawane pytania przy kupowaniu, pełen proce

5 mar 2015, o 22:53

witam kupiłem na ali telefon, telefon dotarł uszkodzony. Odesłalem telefon, otworzyłem spór, załączyłem filmy itd. Minąl okres sporu i teraz mam dispute escalated. ponownie mam wysyłac załączniki i opisywac sytuację???

chińczyk od 2 lutego nie odebrał paczki z poczty
Odpowiedz