Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
21 kwi 2018, o 15:18
Jesteś pewny, że nie ma powodu do zgłoszenia sporu "fałszywy tracking"?
Ja tam pamiętam, że było coś na ten temat, tylko teraz nie podam co konkretnie jest napisane, bo nie mam możliwości otworzenia sporu :)
Jak cytujesz to tak by zachować sens wypowiedzi.
Jestem pewny, że takich powodów jak zacytowałem nie ma do wyboru.
Co do fake tracking to trudno udowodnić, bo przesyłka mogła być wysłana bez trackinu i oficjalnie są takie typy przesyłek do wybrania. I ali wie, że wtedy sprzedawca podaje fake
22 kwi 2018, o 12:55
Tam nie ma takich powodów do otwierania sporu.
A poza tym jak byś chciał to udowodnić? Chińczyk przecież dał tracking, że wysłał, więc pisanie, że nie ma go na stanie to domysły (nawet jak o tym napisał, bo potem okazało się, że jednak ma).
Postaw się w roli mediatora:
Jakiś Polak pisze, że mu sprzedawca powiedział, że nie ma towaru, tymczasem sprzedawca podał tracking, że paczka wysłana. Komu wierzysz? Mają procedury i sam byś na miejscu mediatora kazał kupującemu czekać.
Chińczyk odpisał:
okay, freind, in this case, please open dispute for refund, thanks.
Uzgodnić to jeszcze z konsultantem? No i jaki powód wybrać :/?
22 kwi 2018, o 17:29
Otwórz dispute jak tylko będziesz mógł. Jak nie zaakceptuje - anuluj dispute i wtedy kontakt z konsultantem (jak Ali wkroczy to może dispute zamknąć z 0 refund)
22 kwi 2018, o 20:02
@ichris
Zapytaj jaki chce powód sporu by szybciej zaakceptował. Pewnie problemy z logistyka lub "other". Jak wybierzesz cos negatywnego dla niego to może przedłużać i będziesz tracił czas na ewentualnego mediatora.
23 kwi 2018, o 20:27
Zapytałem jak powód wybrać i odpsiał:
- not received.
Zrobić tak?
24 kwi 2018, o 10:33
Zrób jak pisze to szybciej dostaniesz kasę.
24 kwi 2018, o 19:34
Ok, dzieki za pomoć - ta zrobię... ale dopiero za tydzień ;(
You can "Open Dispute" 10 days after the seller ships your item(s).
15 maja 2018, o 13:19
Otworzyłem dispute'a i wszystko poszło dobrze - kasa zwrócona. Dzięki za wsparcie :)
30 maja 2018, o 08:40
A otworzylem i pomimo przeslanych dowodow (miedzy innymi brak CE a towar byl internationa i w opisie jest, ze mial byc CE) aliexpres uznalo, ze nie zwroci kasy... - temat tutaj -
ostrzerzenie-odnosnie-aliexpress-absurd-t37043.html
4 lip 2018, o 18:06
Mam noobowskie pytanie otworzylem spór i tego samego dnia akceptowali zwrot,wplacalem przez przelewy24, to teraz jak oni mi zwrocą:p? Tak samo, dostana moj adres konta od serwisu przelewy24czy jak?
31 lip 2018, o 19:19
Witam, założyłem spór i sprzedawca chce zwrócić połowę kwoty, a resztę po 20 dniach, ale wydaje mi się że może mi wpłacić połowę i po zamknięciu sporu mnie olać, co robić?
https://imgur.com/cVwJCanhttps://imgur.com/lqbrjqLtracking 460656092266
31 lip 2018, o 22:19
[quote="adrianb"]Witam, założyłem spór i sprzedawca chce zwrócić połowę kwoty, a resztę po 20 dniach, ale wydaje mi się że może mi wpłacić połowę i po zamknięciu sporu mnie olać, co robić?
nie wczytuje sie, ale chce cie wyruchac

) jak zakonczysz spor po zwrocie czesci, to nie masz juz podstawy do dalszych roszczen