przez debilu » 5 mar 2017, o 19:37
W związku z tym że telefon (Xiaomi Redmi Note 3 Pro) nie przychodził, a kończyła się ochrona kupującego otworzyłem spór (poprosiłem wcześniej sprzedającego - Goldwaya - o przedłużenie, ale nie odpowiadał) i napisałem w powodzie że Ochrona kupującego się kończy, a ja dalej nie mam telefonu. Aliexpress uznało spór za niepoprawny i kazało czekać 10 dni, parę godzin później Goldway przedłużył ochronę o 14 dni. Kilka dni później zadzwoniłem do UC co jest z paczką i dowiedziałem się że telefon zostanie odesłany z powodu braku certyfikatu CE (UC Przemyśl...). Jak tylko pojawiło się w trackingu informacja że telefon został odesłany, zmieniłem powód i komentarz w sporze na Package was returned to seller by shipping company. Wczoraj minęło te 10 dni i AliExpress znowu odpowiada, ale wciąż na ten stary powód oraz komentarz i znowu każe mi czekać 10 dni, kiedy jak byk jest napisane w numerze trackingowym, że paczka została odesłana. Co robić? Mogę się od tej decyzji jakoś odwołać?
Jeszcze jedno pytanie, co się stanie jak czas ochrony kupującego się skończy, a spór będzie dalej otwarty?
Dzięki za pomoc.