Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
29 lip 2014, o 16:20
To co napisał: "order will close"
29 lip 2014, o 16:24
Jak dostaniesz refund platnosci kupony powinny wrocic kwestia tylko do kiedy mialy waznosc bo ona sie nie przedluzy. Sprzedawca jak dasz cancel z jego winy dostaje jakies tam upomnienia od ali pewnie przy wiekszej ilosci takich upomnien moga mu zablokowac konto. Nie za bardzo wiem o co chodzi sprzedawcy z tymi dniami, ja bym mu nie odpuscil i odpowiedzial ze jak nie uzna twojego powodu zgodnego z prawda zreszta to zglosisz to do staffu aliexpress, ali widzi cala korespondencje wiec w razie czego masz czarno nia bialym kogo wina.
29 lip 2014, o 16:54
Witam
Chciałbym się dowiedzieć czy na Aliexpress (tak jak u nas w Polsce) jest możliwość zwrotu towaru do 10 dni od otrzymania bez podawania przyczyny?
We wszystkich przykładach w tym wątku zamówiony towar był wadliwy. A mi chodzi o sytuację kiedy towar jest w porządku ale postanowiłem z niego zrezygnować kilka dni od otrzymania.
Jak powinno się załatwić taki zwrot? Ja zwracam telefon, a oni mi kasę.
Też zakłada się jakiś spór?
Prosiłbym o pomoc,
Pozdrawiam :)
29 lip 2014, o 17:44
Po rozmowie na czacie ali, poradził mi abym wybrał, że to moja pomyłka, to dostane zwrot, bo to samo będzie po tych pięciu dniach z automatu. Na pytanie po co są więc opcje, że to z winy sprzedawcy, jak może ich nie przyjąć, odpisał mi, że rozumie i jest mu przykro, ale poradzić mi tylko może to co wcześniej. Dla mnie system totalnie bez sensu. A 10$ zniżki przepadły :(
Robbo - no ale czy jak dam cancel z mojej winy to chyba wtedy cała aukcja zniknie i nie da się wystawić komentarza, i o to właśnie chodzi sprzedawcy?
Ostatnio edytowano 29 lip 2014, o 17:50 przez
piotr_ali, łącznie edytowano 1 raz
29 lip 2014, o 17:46
Napisz mu dużo więcej warty komentarz.
Ja i G2
29 lip 2014, o 20:01
ciąg dalszy mojego sporu wygląda tak:

sprzedawca na początku wysłał mi zdjęcie paczki którą wysłał,
później napisał że mają problemy z systemem i prosi o cierpliwość, a teraz twierdzi że poczta zwróciła mu przesyłke i jak tylko ją dostanie to wyśle ponownie bo nie ma na stanie tego telefonu .
proszę napiszcie mi jakie mam możliwości rozwiązania tego sporu
29 lip 2014, o 22:02
Jak przesyłki nie było w trackingu, to nie nadał jej w ogóle.
Napisz to, zrób zrzut ekranu z jakiejś strony trackingowej i ponów swoje żądanie pełnego zwrotu z winy sprzedawcy - brak trackingu.
Jeśli paczka nie pokazała się w śledzeniu, to znaczy, że nie dotarła do urzędu pocztowego. Przecież to jasne jak słońce.
A zdjęć kartonu to może mieć milion. Niech przedstawi zdjęcie z pieczątką urzędu pocztowego. Tam będzie data nadania. Lub inny dokument NADANIA paczki.
Takimi zdjęciami to może sobie wychodek wytapetować a nie przedstawiać jako dowód w sporze.
Namalowałem w Tapatalk
29 lip 2014, o 23:26
Ostatnio miałem dokładnie taki sam spór i bez problemu Ali przyznało mi rację i dostałem zwrot.
Zrób screeny z różnych stron do śledzenia przesyłek i powklejaj w sporze , że brak informacji itp. i będzie dobrze :)
30 lip 2014, o 09:57
napisałem w sporze ze jest to dla mnie niejasne że sprzedawca na początku wysłał później że ma problemy z systemem a teraz że poczta zwraca mu paczke i na końcu napisłame że chcę dostać moje pieniądze i udało się :D
"dear friend
i am sorry to cause your inconvenient,
because the post office send many parcel back,we are worried about waiting so long,
we will full refund to you"
dzięki wszystkim za pomoc
30 lip 2014, o 15:52
Oni są zajebiści z tym tłumaczeniem, że im poczta zwraca paczki :o
Niedobra poczta, niedobra.
Namalowałem w Tapatalk
4 sie 2014, o 15:02
chińczyk dał mi nr który jest uzyty i szedł do rosji(RC143529518CN).
Jeszcze nie mogę otwierać sporu, a on nie odpisuje. Co robić?
4 sie 2014, o 15:08
A co zamawiałeś ? Nie jakąś pierdołę za kilka $ ? Bo tak często robią dają fałszywy nr żeby transakcja przeszła dalej a wysyłają przesyłkę jako nierejestrowaną.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.