przez piotr_ali » 29 lip 2014, o 15:54
Witam, mam problem z zakupionym telefonem. Zapłaciłem, i potem dostałem wiadomość, że była pomyłka i muszę dopłacić, bo inaczej nie wyślą. Oczywiście się nie zgodziłem. Dałem cancel order i wybrałem, że sprzedawca nie chce wysłać towaru. No ale on się nie zgadza i każ mi wybrać, że to z mojej winy, na co ja oczywiście nie chce się zgodzić. Czego oni się tak boją przyjąć na siebie winę? I po co są te opcje jak sprzedawca i tak może ich nie zaakceptować...
Wkurzył mnie ten sprzedawca, bo straciłem czas i 3 kupony zniżkowe po 10$, więc nie chce żeby mu to uszło na sucho.
Co radzicie zrobić? Chciałbym chociaż mieć możliwość wystawienia mu negatywa i jakoś zakończyć tą sprawę.
aktualnie odpisał mi "so if you insist this reason ,order will close after 5 days 10 hours,tks " co się stanie po tych 5 dniach?