przez marcoos1 » 15 lis 2016, o 22:19
Najważniejsze jest ostatnie zdanie
"In the meanwhile, we kindly suggest you positively negotiate with your seller regarding this dispute."
Nie traktujcie sprzedawców jak kanciarzy. Wiele się mówi o tym, że stereotyp Polaka to złodziej i tak nas ludzie (niektórzy obcokrajowcy) postrzegają. Chińczyk nie ma wpływu na to jak długo idzie paczka. Jedna z moich paczek jest kupiona 6 września. Czyli 60 dni już minęło. Gadałem ze sprzedawcą i przedłużył okres ochrony. W tej chwili mam jeszcze 20 dni ochrony. Jutro mija 70 dni od zakupu. Poczekam jeszcze kilka (do 75-80) i wtedy otworzę spór (jak tak długo nie doszła to szanse są już bardzo małe). Nie jest to telefon, ale tańsza rzecz. Jasne, że fajnie jest mieć towar za darmo (bo paczka szła np 63 dni zamiast gwarantowanych 60), ale wszystko zależy od tego czy chcemy KUPIĆ przedmiot (czyli ktoś otrzyma za niego zasłużone pieniądze) czy nabyć go najlepiej jak najtaniej.
Trochę zrozumienia dla drugiej strony i traktujmy ich tak, jak byśmy sami chcieli być traktowani gdybyśmy to my sprzedawali a oni kupowali.