Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
przez subarulegacy » 30 lis 2016, o 21:35
nie rozgoryczenie, tylko prawda o ich mentalności.
-
subarulegacy
-
- Posty: 0
- Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 15:42
- Pochwały: 1
- Telefon:: oukitel
przez blue_voyager » 30 lis 2016, o 21:37
Powód nie ma znaczenia. Tu nikt nikogo nie będzie obrażał. Dostosuj się albo kosz.
-

blue_voyager
- VIP
-
- Posty: 5975
- Dołączył(a): 16 cze 2013, o 11:54
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Pochwały: 239
- Ostrzeżenia: -1
- Telefon:: Jiayu S3
przez marcoos1 » 30 lis 2016, o 22:04
@subarulegacy
Nie wydaje mi się by oni mieli w genach oszukiwać. Taka opinia jest prędzej o Polakach. Ciekawy jestem czy kupując na allegro miałbyś lepiej (w sumie to możesz tam kupować). Jak towar nie spełnia oczekiwań (rozmiar, kolor czy jakiś mały feler) a kupiłeś w Polsce to raczej rzadkością jest, by sprzedawca zwrócił np połowę kasy bez odsyłania. U majfriendów większość moich sporów kończyło się tak.
-
marcoos1
- VIP
-
- Posty: 1116
- Dołączył(a): 13 sty 2014, o 23:37
- Pochwały: 84
- Telefon:: samsung
przez dziodzio » 1 gru 2016, o 06:11
W każdej nacji, społeczności itp trafiają się czarne owce. Nie ma co generalizować. Ja doświadczenia z kupnem na aliexpress mam b.pozytywne.
Swoją drogą, jeśli czytałeś opinie i były słabe, to po co tam kupowałeś?
tapnięte z Mi4
-
dziodzio
-
- Posty: 26
- Dołączył(a): 19 wrz 2015, o 11:49
- Telefon:: LG
przez marer » 1 gru 2016, o 09:18
Witam serdecznie
Mam problem z sporem.
Wczoraj otworzyłem spór ponieważ za 4 dni wygasa ochrona kupującego a towar nie doszedł.
Zażądałem ful refund .
Dziś chińczyk odniósł się do sporu i napisał:
dear friend,sorry for the trouble,
let's wait patiently to see the update, ok?
we have extended the delivery time for you,
we promise to solve the problem well,could you kindly help us close the dispute first?
please "cancel" the dispute ,don't "accept",In this way,your still have buyer protection.,please do not worry, we are right here to protect your customer rights
Odrzuciłem propozycję i co dalej mam zrobić ?
Trzeba coś więcej robić czy wystarczy czekać ?
-
marer
-
- Posty: 54
- Dołączył(a): 11 maja 2015, o 20:49
- Telefon:: iphone se
przez blue_voyager » 1 gru 2016, o 09:20
Czekaj, teraz sporem zajmie się Ali.
-

blue_voyager
- VIP
-
- Posty: 5975
- Dołączył(a): 16 cze 2013, o 11:54
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Pochwały: 239
- Ostrzeżenia: -1
- Telefon:: Jiayu S3
przez marer » 2 gru 2016, o 13:04
Witam ponownie.
Chińczyk dalej do mnie pisze:
dear, plz cancel the dispute , ,we extend for you
please "cancel" the dispute ,don't "accept",In this way,your still have buyer protection.,please do not worry, we are right here to protect your customer rights
Co mam zrobić ?
-
marer
-
- Posty: 54
- Dołączył(a): 11 maja 2015, o 20:49
- Telefon:: iphone se
przez radman. » 2 gru 2016, o 21:52
Ja to nie rozumiem dlaczego nie zacząłeś od przedłużenia czasu tylko wyjeżdżasz ze sporem.
Rób to co lubisz, a nigdy nie będziesz musiał pracować.
-

radman.
-
- Posty: 179
- Dołączył(a): 23 mar 2016, o 18:18
- Pochwały: 14
- Telefon:: Samsung Galaxy S9+
przez marer » 2 gru 2016, o 22:23
A jak teraz zamknę spór to jak mam wydłużyć czas ochrony ?
-
marer
-
- Posty: 54
- Dołączył(a): 11 maja 2015, o 20:49
- Telefon:: iphone se
przez marcoos1 » 3 gru 2016, o 00:56
od poczytania FAQ
-
marcoos1
- VIP
-
- Posty: 1116
- Dołączył(a): 13 sty 2014, o 23:37
- Pochwały: 84
- Telefon:: samsung
przez ZaQu » 6 gru 2016, o 16:50
Witam
Zamówiliśmy na ali suknie ślubną za około 200$ szytą na zamówienie wg podanych wielkości z salonu , przesyłkę otrzymaliśmy ale jest tragicznie, niedbale wykonana. Wzory na sukni nie tworzą całości nie pasują do siebie,pozaciągana i wszystkie wymiary się nie zgadzają po prostu do kosza. Co mam teraz zrobić?
1. Wysłać wiadomość do sprzedawcy(opisać i porobione zdjęcia złego wykonania i złego rozmiaru) czy od razu otworzyć spór? W wiadomości/sporze :
Wybrać pełny zwrot pieniędzy ok 200$+ zwrot za odesłanie do Chin czy pełny zwrot kwoty ale nie odsyłać żeby nie ponosić dodatkowych kosztów bo już zapłaciłem vat 90 zł.Nie chce częściowego zwrotu pieniędzy
2. Jaki jest koszt wysyłki do Chin,czym wysłać ,czy muszę dodatkowo płacić cło,vat?
3. Płacone było przez przelewy24 wiec pieniądze wrócą tam i pózniej na moje konto?
4.Jaka jest szansa na pełny zwrot w takim przypadku
Podczas rozmowy sprzedawca obiecał gratis welon i rękawiczki których nie było w przesyłce(posiadam screena rozmowy)
dodam że jeszcze nie potwierdziłem odbioru wiec kasę trzyma chyba aliexpress
-
ZaQu
-
- Posty: 1
- Dołączył(a): 6 gru 2016, o 16:45
- Telefon:: nokia 5530
przez blue_voyager » 6 gru 2016, o 16:59
Zacznij od przeczytania FAQ.
-

blue_voyager
- VIP
-
- Posty: 5975
- Dołączył(a): 16 cze 2013, o 11:54
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Pochwały: 239
- Ostrzeżenia: -1
- Telefon:: Jiayu S3
Powrót do Zakupy w Chinach PRZEWODNIKI
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości