Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
5 wrz 2016, o 16:42
@grbrandys Miałem analogiczną sytuacje w tym samym sklepie, zamówiłem dwa telefony, jeden padł po kilkudziesięciu minutach od włączenia, napisałem do nich o wymiane lub refundacje, zgodzili sie po obejrzeniu video, na oba warianty. Wybrałem nowy telefon. Wysyłka kosztowała mnie jakieś 60 pln poczta polską. Obyło się bez sporu u mnie. Wyślij im ten telefon, zaoszczędzisz sobie czasu i nerwów.
A teraz moja sprawa, chińczyk mamił mnie z wysyłką przez kilka tygodni. Po ostatniej wymianie korespondencji gdzie zaproponowałem mu polubowne załatwienie sprawy, zaproponował mi otworzenie sporu z powodów osobistych i zaznaczenie ze odebrałem przesyłke. I tutaj pytanie do doświadczonych aliekspresowiczów, czy tego typu powód jest bezpieczny? czy nie zostanę oszukany? Godzić się na to czy podać inny powód otwierania sporu?
Poniżej link do screenu z dyskusji.
https://postimg.org/image/k1epir5dx/
5 wrz 2016, o 16:50
Powód sporu jest drugorzędny, istotny jest sam fakt zaakceptowania roszczeń. Sprzedawcy często proszą o zmianę powodu sporu na taki, który jest dla nich mniej restrykcyjny.
5 wrz 2016, o 16:51
Nie, tak bym się nie zgadzał na to że niby odebrałem przesyłkę. Wtedy wpuszczasz się trochę w maliny moim zdaniem. Jeszcze od jakiegoś czasu te spory w ali się trochę zmieniły, są inne opcje, inaczej to wszystko wygląda, ale na pewno nie zaznaczałbym że dostałem paczkę skoro jej na oczy nie widziałem.
5 wrz 2016, o 16:57
Co zatem robć w danej sytuacji? Czas dostawy kończy się 2016-09-26. Czekać do końca, czy jakiś inny powód sporu podać?
5 wrz 2016, o 16:59
A jaka w ogóle sytuacja, dostałeś lewy nr trackingowy jak rozumiem? A telefonu nie wysłali bo nie mieli itp.
5 wrz 2016, o 17:03
Fake4r ma oczywiście rację, przeczytałem tylko te powody osobiste, gdzies mi zginęło odebranie paczki.
5 wrz 2016, o 17:05
Dokładnie lewy nr. trakingowy, i brak wysyłki. Chińczyk w dyskusji stwierdził że firma wysyłkowa zagubiła jego przesyłkę i zgodziła się na jego roszczenie by mu zwrócili za jego paczkę.
5 wrz 2016, o 17:13
Kupiłem 2 telefony, sprzedawca napisał że ich nie ma. Jeszcze jest kilka dni czasu na wysyłkę. Co teraz zrobić? Przerwać zamówienie i dostanę od razu zwrot pieniędzy? Czy jakoś zakładać spór?
Wysłane z mojego thor
5 wrz 2016, o 17:15
No to ja bym poczekał po prostu już do końca czasu ochrony, skoro i tak czekałeś i wtedy kliknął że paczka nie doszła, brak statusów czy coś takiego.
Nie mam obczajonych jeszcze tych "nowych" sporów do końca, teraz jestem w trakcie jednego no to sprzedawca odrzucił moją propozycję, w takiej sytuacji dawniej mogłem eskalować spór do aliexpress i spokój, a teraz widzę że muszę czekać na ich reakcję aż upłynie 7 dni od momentu otwarcia sporu. Potem oni dopiero wkraczają do akcji jak do tego czasu nie nastąpi porozumienie.
Tak, możesz anulować przed wysyłką. Sporu i tak nie możesz założyć bo nie ma o co póki co.
5 wrz 2016, o 20:34
Pytanie, kupiłem dwa LCD na ali, okazały się uszkodzone i otworzyłem spór. Sprzedawca poprosił o full refund ze zwrotem oraz przelał kasę na wysyłkę. Prosił o jak najtańszą wysyłkę. Odnośnie sporu, założyłem dwa osobne spory. Aliexpress żąda list przewozowy z numerem wysyłki. Czy może być ten sam numer dla obu przesyłek, bo chciałbym to wysłać w jednej przesyłce ? Oraz kiedy Aliexpress odeśle pieniądze ? Gdy sprzedawca potwierdzi że przedmioty do niego dotarły, czy po dodaniu listu przewozowego ? Pozdrawiam
5 wrz 2016, o 22:38
1. Sprzedawca poprosił o full refund? Chyba zaoferował full refund.
2. Kupiłeś na 2 aukcjach, że otworzyłeś dwa spory?
3. Napisałeś, że sprzedawca przelał już kasę na przesyłkę. Skąd wiedział ile? Powiedziałeś mu? Jak podałeś mu koszt dwóch przesyłek to wyślij mu dwie przesyłki
4. Jak sprzedawca otrzyma zwrot towaru, to wtedy otrzymasz zwrot kasy
6 wrz 2016, o 19:28
Witam,potrzebuję pomocy,założyłem spór ze sprzedawcą bo nie dostałem paczki,sprzedawca pisze żebym klikną na "the goods still on the way" nigdzie tego nie mogę znaleźć,naprowadźcie mnie proszę

,zamówienie złożyłem w czerwcu i zależy mi na zwrocie pieniążków.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.