Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
28 lip 2016, o 22:50
Gadasz bzdury że uszy wiedna, robię zakupy z Ali od kilku lat, mam kilkadziesiąt transakcji więc takie komentarze zostaw dla siebie, po prostu wiedziałem że ta paczka nie wyszła i jak widać miałem rację. Po różnych perypetiach z gearbest wiem że tylko pisząc do nich i zalewają mailami dopnie się swego, pewnie będziesz chciał przykład? Proszę bardzo. Mój telefon gearbest zgubił i nie chciał mi kasy oddać bo nie wziąłem ich insurance, potem chcieli 50% ceny telefonu a skończyło się na tym że wysłali nowy telefon jeszcze z europejskiego magazynu. Więc akurat wiem jak z nimi postępować, tylko że na Ali nie ma PayPal, a widać że alixpress faworyzuje ich, bo nie raz jak paczka się gubią po kilku h miałem approval dispute. Mija już 64 dzień i jak nic nie pisze to oni też nie piszą, a 3 dni temu kontaktowali się z shipping company
Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
28 lip 2016, o 23:05
Skoro uszy ci więdną i lepiej wiesz jak robić to nie pytaj, tylko postępuj jak chcesz. Gearbest to co innego niż ali czy Janusz z allegro.
Pytałeś, odpowiedziałem a i tak zrobisz jak chcesz. Nie zapomnij dopisać sprzedawcy do czarnej listy na forum.
29 lip 2016, o 09:46
W tym momencie od kilku dni piszą że czekają na odpowiedz od SG posta, dodam że ta gwarancja 60 dni jest rzekomo od shipping company nie od nich więc ich to rybka.
1 sie 2016, o 11:48
A gdzie się podział przycisk eskalacji sporu? Kiedy wkracza Aliexpress? Raczej się z chińczykiem nie dogadam.
2 sie 2016, o 20:19
Koledzy, jako że przez ponad dwa miesiące oczekiwania zamówiony telefon do mnie nie dotarł postanowiłem otworzyć spór. Sprzedający na niego odpowiedział, z tym że zrzuca winę na przewoźnika. Mam jakąś szansę na zwrot pieniędzy?
2 sie 2016, o 20:22
Oczywiście. To po stronie sprzedawcy leży obowiązek dostarczenia towaru, problemy z przewoźnikiem są jego problemami, Ty masz dostać towar.
2 sie 2016, o 20:35
Witam.
Kończył mnie się czas w przesyłce to otworzyłem spór. Teraz sprzedawca chce abym najpierw go anulował i po 20 dniach mogę go znów otworzyć jeśli nie dostanę przesyłki. To prawda ?
(3.5mm Wireless Bluetooth 4.1 Music Audio Stereo Receiver) 7$
2 sie 2016, o 20:47
Nie pamiętam dokładnie jak to jest z tym sporem drugi raz ale teraz jak zamkniesz to wydłużą czas ochrony o te 25 dni.
Miałem tak raz , otworzyłem - na prośbę zamknąłem , czas ochrony się przedłużył ( w tym czasie dostałem przesyłkę).
A jak z ponownym otwarciem sporu to już nie wiem?
2 sie 2016, o 21:51
A dlaczego wy otwieracie spór zamiast najpierw spróbować dogadać się ze sprzedawcą?
2 sie 2016, o 21:59
@ radman
Otworzyłem ponieważ byłem początkującym kupującym w Chinach, teraz mając trochę wiedzy cierpliwie czekam i koresponduje.I tyle w temacie.
2 sie 2016, o 22:23
@woody
to było bardziej do Marcina niż do Ciebie :)
3 sie 2016, o 07:42
mam pytanie dotyczące sporu na Ali. Zamówiłem panel lcd z dotykiem, przyszedł, zamontowałem i niestety stwierdziłem, ze posiada żółte plamy (typowy efekt od zbyt dużej temperatury przy łączeniu lcd z dotykiem)
Założyłem spór ze sprzedawcą, który proponuje abym zmienił powód sporu: na zakup niewłaściwej pozycji (tłumaczy to tym, że ma to wpływ na ich ocenę i sposób ukarania przez Ali) Czy to zrobić, czy powoduje to jakieś zmiany w sporze?