przez backtoblack » 29 cze 2016, o 15:55
Witam,
Piszę tutaj może ktoś jest w stanie coś doradzić. Sprawa wygląda tak, zakupiłam u pewnego sprzedawcy na Aliexpress 3 pary butów- każda z nich była kupiona po jakimś okresie czasu, następnie chciałam zakupić 3 pary jednorazowo- sprzedawcy temu właśnie zamkneli sklep na Ali, a że mi na nich zależało oraz miałam sprawdzoną jakość zdecydowałam sie wysłać sprzedawcy pieniądze na konto- 190$. Jednakże po wpłacie sprzedawca przestał odpisywać i przesyłki nie wysłał. Na szczęście miałam jeszcze dwa aktywne zamówienia na Aliexpress więc otworzyłam mu spory, sądząc, że wtedy przesyłki wyśle, on jednak się wypiera wszystkiego: że wysłałam mu pieniądze, że zamawiałam jakieś buty itd. Niestety Aliexpress nie może mi dłużej przeciągać czasu sporu- zostały mi 2 dni i nie wiem co poradzic. Pisałam do swojego banku, jednakże powiedzieli, że takie transkację nie są ubezpieczone- jedynie przy płatności kartą. Napisałam także maila do banku tego sprzedawcy, lecz nie otrzymałam nawet odpowiedzi. Powinnam iść na policję czy to ma jakiś sens czy powinna spisać to juz na straty?