Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
29 cze 2016, o 16:01
Niestety chyba nic nie możesz zrobić w tej sytuacji. Głupim pomysłem było wysyłać pieniądze w ciemno bez żadnego zabezpieczenia.
Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka
29 cze 2016, o 22:24
Wiem, zaufałam sprzedawcy wydawał się wiarygodny ponieważ wcześniej otrzymałam od niego 3 pary butów:(
29 cze 2016, o 22:31
Ale przelew bez ustaleń nawet ze sprzedawcą? Ciężko o wytlumaczenie
1 lip 2016, o 22:51
Oczywiście, że z ustaleniami sprzedawcy od niego otrzymałam dane w wiadomości na Aliexpress.
8 lip 2016, o 09:21
Zamówiłem z aliexpress ekran do telefonu Lenovo K3 Note leczy przyszedł on uszkodzony. Uszkodzony został prawdopodobnie podczas transportu, gdyż pudełko w którym był on opakowany było wgniecione/pęknięte. Założyłem dispute i dostałem taka odpowiedź od "My friend" :
Kazuje mi w nim zakończyć lub wybrać powód założenia sporu z zakładki "Personal Reasons" by dostał $$ z powrotem na konto. Bardziej odpowiadała by mi opcja by zwrócił mi pieniądze, gdyż zamówiłem już kolejny ekran u innego sprzedawcy. I teraz jak radzicie, zmienić ten powód sporu, czy może sprzedawca chce mnie oszukać?
8 lip 2016, o 10:06
Sprzedawcy mają jakieś kłopoty jak spór jest z ich winy.
Dlatego proszą by jako powód podać coś co nie robi im krzywdy.
Zmień ten powód i jeśli koleś zaakceptuje to dostaniesz kasę normalnie.
Chyba, że zależy ci na zrobieniu problemów sprzedawcy to wtedy walcz (jak masz dowody to wygrasz).
8 lip 2016, o 10:08
Nie ma sensu się przepychać, strata czasu. Zaznacz kolego to co chce sprzedawca, tak będzie najszybciej.
14 lip 2016, o 19:20
Czy ktoś z Was miał może sytuację gdy spór kilkanaście godzin po założeniu przeszedł sam w eskalację? Pierwszy raz coś takiego mi się zdarzyło, bez żadnej odpowiedzi ze strony sprzedawcy, po dwudziestu godzinach od założenia pojawiły sie dwie akcje ze strony systemu Verified i Process, po tym spór ma status Dispute Escalated. Spór założony z powodu uszkodzenia jednej sztuki. Czyżby w tym wypadku Aliexpress sam zaczął od razu rozstrzygać spory? Ktoś miał już coś takiego?
17 lip 2016, o 12:58
Witam.
zakupiłem dla siostry depilator Sil/n glide 150.000 impulsów.
W depilatorze są 2 tryby:
manulany- gdzie trzeba naciskac przycisk aby nastąpiło wyładownie
automatyczny -tzw przesuwany,gdzie następuje wyładowanie automatycznie co 1-3 s i ten tryb nie działa- następuje tylko 1 wyładownie a kolejnych już niema.
Napisalęm do chińczyka zę nie działa tryb gliss . A on twierdzi i zapewnia mnie że wszystko jest ok:(
rozmowa z nim jest bez sensu,upiera się przy swoim, otworzyłem spór.. Co robic dalej ,chinczyk ma 4 dni na odpowiedż a co potem? Proszę o pomoc :(
film z pokazanym trybem gliss ---->
https://www.youtube.com/watch?v=hUMqAHYyEc8link do sklepu :
http://www.aliexpress.com/snapshot/7747 ... 7617288320Specification:
1. Color: Pink,Blue
2. Size:144mmx45mm
3. Type:G910E
4. Power Adaptor: 110~240V AC 60Hz/50Hz
5. Plug type: 3 kinds of plug( US,EU,UK)
6. 2 modes:
*Gliss - Continuous flash release mode( fast: 36flashes/min )
*Precision - Manual flash mode
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.