Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
24 lip 2014, o 23:16
Dzięki. Tylko nurtuje mnie właśnie to "nie powinno". Bo tłumaczyć to:
You can click OPEN DISPUTE before Purchase Protection deadline OR Purchase will be automatically finalized
można na dwa sposoby.
1. Możesz otworzyć spór zanim upłynie czas ochrony zakupu ALBO zakup zostanie automatycznie sfinalizowany.
Czyli niejako wskazane są dwie przyczyny.
I boli mnie to OR (albo). Bo jaśniej by było OTHERWISE (w przeciwnym wypadku).
Kto wie jak to właściwie powinno brzmieć prawidłowo po polsku?
Ostatnio edytowano 24 lip 2014, o 23:32 przez
grendel, łącznie edytowano 1 raz
24 lip 2014, o 23:24
Zakup zostanie automatycznie sfinalizowany gdy minie 60 dni od nadania przesyłki. Czyli spór musisz otworzyć w tym przedziale czasowym.
24 lip 2014, o 23:27
No masz informację ,że możesz założyć spór w jakimś przypadku , A znów jak nie zakończysz zakupu czyli Confirm Order Received to zamknie po upływie samo i kasa pójdzie na konto sprzedającego więc czekaj tam ile masz czekać albo czekaj kilka dni np 10 czy będzie w śledzeniu jak nie to otwieraj spór
z Cinczykiem sie juz dogadałes podał Ci numer i masz dowód ,ze sie dogadaliście
Ostatnio edytowano 24 lip 2014, o 23:30 przez
lexio, łącznie edytowano 1 raz
24 lip 2014, o 23:29
Ok. Wszystko jasne. Dzięki. Trochę nieściśle to chyba przetłumaczyli. Albo za bardzo wnikam...
24 lip 2014, o 23:31
Kto przetłumaczył? Google translator?
24 lip 2014, o 23:34
no raczej ;)
24 lip 2014, o 23:34
Nie, Chińce. Bo dla mnie OR to jest alternatywa. Gdyby było OTHERWISE, to nie miałbym żadnych wątpliwości.
24 lip 2014, o 23:42
Kto przetłumaczył? Google translator?
No nieee, jeśli chodzi o monetę, to nie zdaję się na żadne wujki Google
Tu popłaca wysiadywanie dupskiem na lekcjach angola
24 lip 2014, o 23:45
ok ja tam prawie wcale nie znam angielskiego ale jakoś sobie radzę
26 lip 2014, o 14:35
Witam ponownie pisalam do was w w/w sprawie, otworzylam spor ze sprzedajacym on go zaakceptowal, napisane jest spor zakonczony a nadal zero wiadomosci od sprzedawcy.Co to oznacza od kogo w takim razie moge oczekiwac zwrotu pieniedzy? Prosze o pomoc
26 lip 2014, o 14:43
Skoro przesyłka nie dotarła rozumiem że w sporze zaznaczyłaś brak dostarczenia paczki i full refund (bo innej opcji nie ma przy braku dostarczenia) czyli skoro sprzedawca go zaakceptował zakończenie sporu oznacza że został przyznany ci pełny refund (powinnaś mieć taka informacje w mailu od Aliexpress). Oznacza to że w ciagu 3- 10 dni dostaniesz zwrot pieniędzy na konto bankowe do którego masz podpięta karte którą płaciłaś. Zwrot przychodzi od Aliexpress nie od sprzedawcy a z wyciągu z konta zwrot może (ale nie musi) widnieć z datą wcześniejszą tą kiedy dokonywałaś zakupu.
26 lip 2014, o 14:51
Wejdź w szczegóły Dispute Finished i zobacz co tam masz napisane. Jeśli Refund to będzie kwota tej refundacji. Otrzymasz ją w ciągu 2-10 dni od komunikatu "Refund completed"
Generalnie - szczegóły rozstrzygnięcia sporu są w linku dot. zamówienia i założonego sporu. Będzie też info w Financial jeśli w grę wchodzi zwrot