Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
21 sty 2016, o 12:00
Witam
Mam problem ze złożeniem skargi na działanie sprzedawcy. Wypełniłem rubryki i naciskam "Submit a Complanit" strona się nie przeładowuje i zgłoszenie ciągle nie jest wysłane! CO robię zle? Proszę o pomoc.
http://screenshotlink.ru/394ce3207b74b0805d325ad9e127672c.jpg
21 sty 2016, o 12:38
Chyba musisz dodać zdjęcie.
21 sty 2016, o 12:42
Dodałem zdjęcie i dalej nie moge wysłac. Nie mogę otworzyć dyskusji bo wyskauje mi taki komunikat "Reminder:
You can "Open Dispute" 10 days after the seller ships your item(s). If you have any questions about the order, please contact the seller."
Próbowałem na róznych przegladarkach
21 sty 2016, o 12:46
A ile czasu minęło od wysyłki? Spór możesz otworzyć po 10 dniach.
21 sty 2016, o 12:48
2016.01.12 18:12 więc chyba dopiero jutro będę mógł coś zrobić .Dziękuję za sugestię.
21 sty 2016, o 19:45
no i otworzylem spor. Po prawie 5 dniach chinol sie odezwal, odrzucil spor i napisal mniej wiecej cos takiego: "Hi friend, Nice day! So so sorry,please patient waiting". Co robic dalej w takiej sytuacji? tracking dalej martwy. eskalowac? poprosic go jeszcze raz grzecznie o podanie numeru (do konca okresu ochrony jeszcze chyba miesiac)? czy fake tracking wystarczy zeby wygrac eskalowany spor?
licznik odlicza 10 dni do automatycznej eskalacji.
pzdr
21 sty 2016, o 19:48
Może wysłał przesyłke nierejestrowaną. Powinieneś czekać do końca czasu ochrony kupującego, a nie zakładać spór jak oparzony bo tracking ci nie działa :/
21 sty 2016, o 19:51
Być może wysłał nierejestrowaną lub nie ma towaru.
Czekaj cierpliwie. Jak minie 60 dni a towaru nie będzie to wtedy otwórz spór
21 sty 2016, o 19:56
to co zrobic na te chwile? mam 4 możliwości: accept, modify, cancel, escalate.
Sytuacja wyglada tak, ze 28.12 zaplacilem, do dzis mam tylko fake number. Do konca okresu ochrony 15 dni od dzis.
Pytam o to bo nigdy nie uzylem zadnej z tych opcji, a na tym watku (ktory postaralem sie przejrzec) pelno nowych, którzy cos tam klikneli i potem placz.
21 sty 2016, o 20:26
Pełno płaczących po kliknięciu? Więcej jest tych co płaczą i dopiero chcą kliknąć.
Anuluj (cancel)
Napisz do sprzedawcy, że czas się kończy a nie dostałeś swojej paczki.
Pewnie odpisze coś "dont worry, please wait...)
Być może równocześnie wydłuży czas ochrony. Poczekaj jak będzie 2-3 dni do końca ochrony i otwórz spór, ale nie o brak trackingu ale "czas się kończy a nie dostałem paczki).
22 sty 2016, o 13:50
Witam!
W dniu 11.11 zakupiłem nawigację na aliexpress, nawigacji tej nie było przez 2 miesiące, nie chciałem już dłużej czekać i jakoś 10.01 założyłem spór z full refundem, sprzedawca prosił o cierpliwość jednakże zgodził się na refunda i zwrócił pieniądze. Otrzymałem już je z powrotem na konto. Około 3 dni temu przyszła do mnie paczka z tą nawigacją i dzisiaj sprzedawca napisał do mnie że skontaktował się z pocztą a tam się okazało że paczka do mnie doszła
Dodam tyle że spór się zakończył, pieniądze mam na koncie, wystawiłem mu ocenę sprzedaży, a on mi jeszcze nie.
Pytanie teraz co mi grozi jeżeli mu nie zapłacę, czy może on się zgłosić do aliexpress i będę miał tego jakieś ewentualne konsekwencje, czy mogę olać ciepłym moczem i cieszyć się nawigacją, pieniędzmi i ewentualną 1 gwiazdką z komentarzem od niego :P??
22 sty 2016, o 13:54
Dostałeś to pasowało by zapłacić za to...
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.