przez damianqONE » 17 paź 2015, o 19:04
siema, otóż mam pewien problem, zamówiłem przedmiot 20 Sierpnia i zostało mniej niż 10 dni czasu ochrony (link do śledzenia jest, lecz stanęło na lotnisku 27.08 i od tego czasu cisza, a czas ochrony się kończy więc...) no i założyłem spór po czym "maj friend" odpowiedział:
"My friend, we have extended the delivery date by 30 days. Can you wait more 25 days? If you don't receive it after 25 days, we will refund to you. If it is ok, please close the dispute first. Thank you and have a good day! "
oraz ustawił 0$ jako refund z dopiskiem "The parcel is still on the way. " czas ochrony też przedłużony bo z kilku dni teraz jest 32.
Pytanie, co w tym wypadku? zaakceptować sporu nie mogę bo to będzie nierozsądne jak jednak nie otrzymam przedmiotu, mogę anulować (cancel dispute) spór i po prostu uzbroić się w cierpliwość czekając? ewentualnie po anulowaniu będę mógł znowu otworzyć spór jeśli przedmiot nie dojdzie przez te rozszerzone 32 dni? z góry sorry zapytanie & dzięki za odpowiedź ;)