Witajcie.
Jestem nowy na forum.
Dołączam się do rozmowy.
Mianowicie:
Dnia 22-09.2015 zamówiłem telefon za 169$. Chwilę po zakupię otrzymałem wiadomość o sprzedawcy, która brzmi tak:
1.
We can send out after 15 days and it usually takes 30 days to arrive at you when you send out /
Międzyczasie zauważyłem że sklep otrzymał kilka negatywnych opinii, więc napisałem o swoich obawach. Odpowiedź:
2.
Dont worry about that. You know we cant make every one satisfied, but we will try our best and if there is really our problem, we would like to compensate.i kolejna ostatnia wiadomość:
3.
We will send out your order when we come back from our National Day Holiday and I will offer you the right tracking number after 3 days when we sent outOtrzymałem numer przesyłki który jest nieprawidłowy, po opiniach wnioskuję, że nie mają telefonu w swojej ofercie który próbowali sprzedać.
W sumie 169$ to nie jest mała kwota i nie chciałbym tego stracić.
Ochrona kupującego wygasa za 20 dni i moje pytanie: Mam czekać czy może otworzyć spór.
Dziękuję i pozdrawiam.
