Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
9 paź 2015, o 14:33
Można otworzyć spór chyba do 15 dni po zaakceptowaniu zamówienia. Wiec spróbuj.
9 paź 2015, o 14:33
W ciągu 30 dni po potwierdzeniu masz jeszcze możliwość otwarcia sporu, zobacz, czy masz taką możliwość.
10 paź 2015, o 17:05
Witajcie.
Jestem nowy na forum.
Dołączam się do rozmowy.
Mianowicie:
Dnia 22-09.2015 zamówiłem telefon za 169$. Chwilę po zakupię otrzymałem wiadomość o sprzedawcy, która brzmi tak:
1.
We can send out after 15 days and it usually takes 30 days to arrive at you when you send out /
Międzyczasie zauważyłem że sklep otrzymał kilka negatywnych opinii, więc napisałem o swoich obawach. Odpowiedź:
2.
Dont worry about that. You know we cant make every one satisfied, but we will try our best and if there is really our problem, we would like to compensate.i kolejna ostatnia wiadomość:
3.
We will send out your order when we come back from our National Day Holiday and I will offer you the right tracking number after 3 days when we sent outOtrzymałem numer przesyłki który jest nieprawidłowy, po opiniach wnioskuję, że nie mają telefonu w swojej ofercie który próbowali sprzedać.
W sumie 169$ to nie jest mała kwota i nie chciałbym tego stracić.
Ochrona kupującego wygasa za 20 dni i moje pytanie: Mam czekać czy może otworzyć spór.
Dziękuję i pozdrawiam.
10 paź 2015, o 17:14
Pewnie nie mają telefonu na stanie , jak nie chcesz czekać dłużej to zakładaj spór i dogadaj się ze sprzedawcą ze to Ty rezygnujesz z zakupu.
Dzięki temu szybciej dostaniesz zwrot $.
Ale nie napisałeś co to za telefon , moze nikt ze sprzedawców jeszcze go nie ma ?
10 paź 2015, o 17:20
jak placiles z konta dolarowego to mozesz sie bawic w cancel, jesli placiles z innej waluty - to musisz wiedziec ze sporo stracisz po zwrocie pieniedzy na przewalutowaniach i oplatach wiec sam sie zastanow co ci sie oplaca
10 paź 2015, o 17:27
Telefon to DOOGEE F3 PRO.
Link do aukcji:
http://www.aliexpress.com/item/New-Orig ... 78370.htmlPłaciłem kartą kredytową w dolarach.
10 paź 2015, o 17:38
Wydaje mi się że Doogee F3 to jeszcze przedsprzedaż więc na razie mozesz czekać .
Chyba jeszcze u nikogo nie jest dostępny.
10 paź 2015, o 17:47
Pewnie masz rację.
Poczekam więc jeszcze troszkę czasu. Dzięki za odpowiedź. :)
10 paź 2015, o 21:38
Napisz o przedłużenie ochrony
11 paź 2015, o 10:24
Dzięki za sugestię, napisałem i teraz czekam na odpowiedź. :)
14 paź 2015, o 09:13
Zamówiłem na ali Meizu M2 na początku września. 7.09 majfriend dał tracking (RS309518590NL), który 14.09 pojawił się w śledzeniu. Od tamtej pory wszystko stoi. Kontaktowałem się z NL post via twitter i oni tej paczki nie mają w systemie. Zacząłem więc dysputę podając jako powód oszukany numer, wysyłając print screena z twittera z odpowiedzią z NL post. Sprzedawca twierdzi, że paczkę wysłał, ale na obiecankach, że sprawdzi co się dzieje się skończyło i siedzi cicho. Eskalowałem dysputę i teraz w ciągu 9 dni mam możliwość odpowiedzi. Czy coś mam dosyłać czy mogę to olać? Z ali dostałem jeszcze informację "According to the shipping information, the package has been shipped out by the seller and it iscurrently in transit. Your buyer protection won’t end until the dispute is closed. As the tracking information may not be updated on time, please wait inpatience and confirm with us whether you have received the goods by 2015-11-11. We kindly suggest you need positively negotiate with your seller regarding this dispute." Jeżeli dobrze rozumiem to zwrócą kasę jak paczka do 11.11 nie dojdzie? (w sensie nic w trackingu się ni zmieni)
14 paź 2015, o 09:25
No na moje to powinieneś otworzyć spór dopiero przed końcem czasu ochrony jeśli paczka by dalej nie doszła - zaginęła i wtedy bez problemu można by było podać argument który jest na każdej aukcji praktycznie

Ja miałem taką sytuację rok temu że kamerka sj4000 zaginęła i otworzyłem przed końcem czasu spór podałem taki argument i bez problemu dostałem refund, oczywiście spór musiałem eskalować bo sprzedawca chciał przedłużać czas ochrony ale skoro jest taka gwarancja jak na obrazku powyżej to nie było problemu. Tracking utknął gdzieś jeszcze w Chinach na tych pierwszych statusach i na tym się skończyło.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.