Switch to full style
Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.

Regulamin działu

Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
Odpowiedz

Re: JAK OTWORZYĆ SPÓR NA ALIEXPRESS

17 lip 2014, o 20:24

Jeszcze poczekaj. Jak paczka pojawi się w śledzeniu możesz zamknąć spór.

Re: JAK OTWORZYĆ SPÓR NA ALIEXPRESS

17 lip 2014, o 21:46

Panowie pomóżcie bo czas mi się kończy. Eskalowałem spór i otrzymałem wiadomość że muszę przedstawić jakieś dowody że paczka nie dotrze, tylko co im napisać?
Numer paczki
http://www.17track.net/en/result/post.s ... 33283565SG
Oraz screen z ze sporu
http://zapodaj.net/05f635e328c2f.jpg.html
http://zapodaj.net/853abdd0e0ae2.jpg.html
Poradźcie jak to rozwiązać, i co im odpisać bo nie chciałbym stracić kasy.

i jeszcze dostrałem takiego maila od Ali

The current status of your claim is: "Awaiting the other party's response". Please log in to http://trade.aliexpress.com/issue/issue ... =.......... to check the status of your case. If you have evidence or proposal to provide, please click "Respond Now".

Dear Grzegorz

Thank you for contacting Alibaba. I am sorry to hear that you are not satisfied with your order 6207322........

The tracking number shows the goods are in transit, we'll ask seller to contact shipping company to confirm the status of package within 3 calendar days. Please kindly understand that we need time to collect evidence or proposal from your Seller for a better understanding of the situation. We kindly suggest you need positively negotiate with your seller regarding this dispute.

If you have received the goods in good condition, please cancel this claim and confirm order received. If we don't receive any feedback about the product problems after the goods are delivered, we will release the payment to your seller based on the delivery information.

PS: If there’s any agreement reached with the supplier before this case is closed, please provide your supportive evidence on the complaint center. Or AliExpress shall have the right to proceed to handle the Claim based on the supporting documents available and/or the settlement terms reached in the Order Messages within the Time Limit between the Buyer and the Supplier.

Your understanding and cooperation will be appreciated.

Best regards,

Johnson

AliExpress Case Management Team

Please note that when you cancel the claim, we will assume you agree to release the payment to the seller.

Re: JAK OTWORZYĆ SPÓR NA ALIEXPRESS

17 lip 2014, o 23:03

snajp napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


Na razie musisz odpowiedzieć "Response" napisz że przesyłka dalej do ciebie nie dotarła , chcesz pełny zwrot i wklej im screena z
http://www.17track.net/en/result/post.s ... 33283565SG jako dowód.

Ja też obecnie walczę, ale u mnie podczas eskalacji przesyłka dotarła, więc w opisie zmieniłem i napisałem o częściową refundację 35$. Wyjaśnienia w eskalacji się zakończyły. Ali napisało mi że dają mi 35$, a za pół godziny kolejna wiadomość, żebym znowu im dał kolejne wyjaśnienia i znowu czas liczy 4 dni.
Nie wiem o co chodzi ale dalej walczę - może dają kolejny czas na dogadanie się ze sprzedawcą?
Ja ktoś to przeszedł to niech podpowie co dalej.

Re: JAK OTWORZYĆ SPÓR NA ALIEXPRESS

18 lip 2014, o 09:10

Czyli napisać "Parcel still hasn't arrived". Proszę mnie poprawić jak źle napisałem, bo mój angielski nie jest najlepszy.

Re: JAK OTWORZYĆ SPÓR NA ALIEXPRESS

18 lip 2014, o 10:24

snajp napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

Możesz im tak napisać:
Purchased goods I have not received until today.
I want a Full Refund of my money.
i załącz screena z trackingu przesyłki

Re: JAK OTWORZYĆ SPÓR NA ALIEXPRESS

18 lip 2014, o 10:26

wiatr1 napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

@up

Re: JAK OTWORZYĆ SPÓR NA ALIEXPRESS

18 lip 2014, o 10:34

wiatr1 napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

Możesz im tak napisać:
Purchased goods I have not received until today.
I want a Full Refund of my money.
i załącz screena z trackingu przesyłki


Dzięki, tak napisałem.
dam znać jak to się zakończy

Re: JAK OTWORZYĆ SPÓR NA ALIEXPRESS

18 lip 2014, o 14:44

Panowie , mógłby ktoś podpowiedzieć , może ktoś już tak miał :)

Miałem spór , bo nie było trackingu , wygrałem , mam teraz refund completed i czekam na zwrot kasy.

Ale akurat dzisiaj okazało się , że nagle pojawił się status mojego zamówienia , po miesiącu praktycznie.

I teraz pytanie , czy Ali może cofnąć zwrócone mi pieniądze ? (jeszcze nie mam na koncie), spór zakończony i refund completed.

Refunded to Credit Card: xxxx xxxx xxxx 1382

Re: JAK OTWORZYĆ SPÓR NA ALIEXPRESS

18 lip 2014, o 14:49

Możesz się z typem umówić że kupisz jeszcze raz, ale on nie bęzdzie wysyłał i odrazu potwierdzisz przyjście, ale zrób to jeśli faktycznie paczka przyjdzie i będzie wsio git i cacy. Możesz o tym go teraz poinformować.

Wysłane z już nie mojego HM 1SW

Re: JAK OTWORZYĆ SPÓR NA ALIEXPRESS

18 lip 2014, o 14:56

Chyba nie zrozumiałeś mojego pytania :)

Chodzi o to , czy Ali może cofnąć zwrot pieniędzy mimo zakończenia sporu i "zwrócenia"/"wysłania" kasy na moje konto.

Zamówiłem telefon już od kogoś innego i będę czekał na nową przesyłkę. Tamta zapewne kiedyś dojdzie do mnie , to wtedy albo im odeślę te paczkę albo sprzedam i wpłacę im kasę na konto , oczywiście odpowiednio im odlicze za moje nerwy :)

Re: JAK OTWORZYĆ SPÓR NA ALIEXPRESS

18 lip 2014, o 15:05

Ali nie cofnie zwrotu. tak więc kasę otrzymasz.

Re: JAK OTWORZYĆ SPÓR NA ALIEXPRESS

18 lip 2014, o 15:12

Witam
Jestem tutaj nowa i pierwsze zamówienie i problem.
Mianowicie zamówiłam obuwie i sprzedawca do tej pory nie nadał przesyłki

Obrazek

gdzie ja mogę otworzyć spór? czy w takim przypadku może to automatycznie się odbywa?

Obrazek
Odpowiedz