Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
19 wrz 2015, o 13:28
Witam,
Zamówiłem na AliExpress M1 Note, telefon przyszedł w oryginalnym pudełku choć wydaje mi się że otwartym zdziwiło mnie też że miał już ustawiony język polski. Folie na telefonie z przodu i tyłu wydają się być oryginalne ogólnie tel. wygląda na nowy. Niestety nie czyta kart SIM w 1 slocie (3G/4G) jest to wersja M463U czyli powinna u nas działać, testowałem z różnymi wersjami softu i paroma kartami SIM. W jaki sposób powinienem rozwiązać ten spór? Wolałbym uniknąć wysyłania paczki do chin i czekania pewnie z 2 miesiące na kolejny telefon. Czy ktoś jest w stanie doradzić ile mógłbym być wart tel. z niedziałającym SIM1?
19 wrz 2015, o 16:16
Wart tyle na ile sobie wycenisz tą "niedogodność" :) Wal dispute na ali najlepiej podparte jakimiś fotkami/filmikiem i przestaw problem jako straszne utrudnienie, może wyciśniesz z pingponga paredziesiąt % :P
19 wrz 2015, o 17:04
Zrobiłem filmik na którym pokazuję że Sim nie działa i proszę o pełny zwrot kwoty. W sumie masakra już 3 miesiąc tel. kupuje najpierw miesiąc wiszącego zamówienia na Xiaomiforsale potem miesiąc czekania na tel z AliExpress a teraz będzie miesiąc czekania na zwrot o ile tak gładko pójdzie. W międzyczasie zamówiłem Redmi Note 2, miałem wybrać jeden z tych dwóch ale chyba będzie po prostu Redmi.
21 wrz 2015, o 15:58
Witam,
Kupiłem na ali co prawda nie telefon tylko "komputer" do samochodu za całe 15 euro ;) Przyszło i nie działa, sprzedawcy wysłałem screeny i filmik, bo poprosił po czym brak kontaktu... Chcę otworzyć spór ale nie wiem czy mam zaznaczyć, że chcę odesłać towar czy nie? Odsyłając muszę płacić za przesyłkę a kosztowało tylko 15 euro więc tak naprawdę raczej i tak nikt nie będzie tego naprawiał. Nie wiem jak to się odbywa bo to początki zakupów na ali :)
Dzięki za pomoc
Pozdrawiam
21 wrz 2015, o 16:19
I myślisz, że ktoś na forum będzie wiedział czy chcesz odesłać towar czy nie?
Jak chcesz to zaznacz, że chcesz a jak nie chcesz to zaznacz, że nie chcesz. Przy odsyłaniu musisz zapłacisz za wysyłkę, więc domyślam się, że nie chcesz. Czyli już chyba wiesz co chcesz zaznaczyć.
21 wrz 2015, o 16:22
Niskiej wartości przedmiotów się nie odsyła. Full refund lub ponowna wysyłka przedmiotu.
Sam czekam na nowe słuchawki, ponownie wysłane
21 wrz 2015, o 16:24
Tak myślałem, że ktoś będzie wiedział czy chce mi się odesłać...
A tak na poważnie to nie wiem czy mogę się domagać pełnego zwrotu bez odsyłania towaru jeśli nie działa a kwota nie jest duża?
EDIT:
O kolega wyżej zrozumiał o co mi chodzi :P a do ilu jest niska wartość? 15 euro się kwalifikuje na 100%? :)
21 wrz 2015, o 16:27
Kiedy wysyłka staje się nieopłacalna. Ja nie odsyłałem portfela za 6 $ w twoim wypadku trochę wysoka suma, może po dogadaniu z sprzedawcą wyślij listem ekonomicznym. Wszystko zależy też od kontaktu. Czy sprzedawca miły, czy unika
21 wrz 2015, o 17:30
do usuniecia
Ostatnio edytowano 21 wrz 2015, o 19:21 przez
IgIa, łącznie edytowano 1 raz
21 wrz 2015, o 18:10
Domagać się pełnego zwrotu (bez odsyłania) możesz nawet za telefon 250$ (i więcej). To, że się domagasz zwrotu, nie znaczy że go dostaniesz. Nie ma żadnej granicy (kwoty), do której można oczekiwać zwrotu bez odsyłania
22 wrz 2015, o 11:11
dokładnie, Ja zakończyłem spór eskalowany nie zgodziłem sie na pierwszą wersję aliexpress ze sprzedawcą nie szło sie dogadac i przy drugim rozwiązaniu juz zaproponowali x2 co wcześniej ,Można dalej sie upierać ale w moim przypadku tylko złamana klapka zwrot 6,80 $ jest wystarczająco bo znów kroić chińczyka jest szkoda aczkolwiek towar z defektem .
22 wrz 2015, o 19:37
Ostatnio mnie to zastanowiło, czemu chińczyki w większości czekają z odpowiedzią na spór do ostatniej chwili? Nie zależy im, żeby jak najszybciej rozwiązać problem?
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.