przez mathes » 28 sie 2015, o 10:35
Ja z kolei mam troszkę inny problem. Trzy dni temu zamówiłem czarne Xiaomi Mi4 LTE od Geek Team (chciałem wykorzystać kupony 25AUG). Wcześniej, na podstawie długiej analizy ofert sklepów doszedłem, że Mi4 w czarnej wersji to trudny do dostania kąsek, więc liczyłem się z tym, że i w GT ich nie mają. Dzisiaj napisałem do nich grzecznie, żeby dali znać jeśli nie mają ich na stanie, to oboje zaoszczędzimy czas. W odpowiedzi dostałem ogólną informację, że zamówienie jest przetwarzane i prośbę o podanie mojego e-maila dla łatwiejszej korespondencji (na co się nie zgodziłem). Przyciśnięty stwierdził, że mają dwie sztuki, ale jeszcze nie wie czy może mi go wysłać, bo nie wie ile ma zamówień (wtf? niby jak może nie wiedzieć?). Jednym słowem coś tu śmierdzi, ale zagrałem w jego grę - grzecznie podziękowałem za informacje i napisałem, że czekam.
Wiadomo, że na razie muszę poczekać aż skończy się processing time. Pytanie co dalej - pewnie dostanę lewy tracking number. Czy już wtedy otwierać dispute czy się wstrzymać i dać im szansę się wykazać? Co byście zrobili?