przez ska » 4 sie 2015, o 21:55
Pisałem, a on na to że wszystko spoko bo przesyłka jest w trackingu, ale tracking niestety wygląda tak:
2015.08.03 14:34 (GMT-7): Departure from outward office of exchange
2015.07.29 13:27 (GMT-7): Departure from outward office of exchange
2015.07.25 16:51 (GMT-7): Departure from outward office of exchange
2015.07.23 16:14 (GMT-7): Departure from outward office of exchange
2015.07.15 15:17 (GMT-7): Departure from outward office of exchange
2015.07.06 13:42 (GMT-7): Departure from outward office of exchange
2015.07.01 14:56 (GMT-7): Departure from outward office of exchange
2015.06.25 16:24 (GMT-7): Departure from outward office of exchange
2015.06.17 13:32 (GMT-7): Departure from outward office of exchange
2015.06.11 10:14 (GMT-7): Departure from outward office of exchange
2015.06.04 14:08 (GMT-7): Departure from outward office of exchange
2015.05.31 11:07 (GMT-7): Departure from outward office of exchange
2015.05.29 19:59 (GMT-7): Item posting
2015.05.29 19:59 (GMT-7): Collection
Generalnie chodzi mi o to czy zakładać i eskalować spór, bo minął 60-dniowy czas na dostawę.