Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
4 sie 2015, o 13:12
Zwrot pieniędzy na konto.
4 sie 2015, o 13:18
Hej. Sprzedawca wysłał mi inny model portfela niż zamawiałem. Przepraszał mnie i chce zwrócić kasę za "good feedback". Napisałem mu, że ma mi wysłać kasę na Paypal. Dobrze zrobiłem? czy mam otworzyć spór?
4 sie 2015, o 17:37
Miałem tak ze 2 razy... też chińczyk chciał "good feedback" i zwróci kasę ;) jako że bardziej było to moje "widzi mi się" bo towar był OK ale chciałem jeszcze "urwać" cenę, dałem mu 5gwiazdek i jeszcze w ten sam dzień miałem kaskę na Paypal
4 sie 2015, o 19:32
Miałem tak ze 2 razy... też chińczyk chciał "good feedback" i zwróci kasę ;) jako że bardziej było to moje "widzi mi się" bo towar był OK ale chciałem jeszcze "urwać" cenę, dałem mu 5gwiazdek i jeszcze w ten sam dzień miałem kaskę na Paypal
To ty mu najpierw dałeś komentarz a potem on zwrócił kasę? Ja byłem stanowczy i podałem paypala i czekam na zwrot. A potem dopiero komentarz.

W sumie to bez różnicy? komentarz można edytować przez 30dni tak? Kasa z paypal pojawia się w czasie rzeczywistym? nigdy jeszcze nie miałem okazji korzystać z paypala a mam tam konto.
Ostatnio edytowano 4 sie 2015, o 19:35 przez
marcin19883, łącznie edytowano 1 raz
4 sie 2015, o 19:34
Siemka,
Czy otwieracie spory jeśli Chińczyk nie dotrzyma terminu dostawy. Moja paczka została wysłana 67 dni temu i jeszcze nie opuściła Chin (zakup za nieco ponad 10$).
Chińczyk w końcu zobowiązuje się, że paczka dojdzie w max 60 dni, albo zwrot kasy.
4 sie 2015, o 19:36
Sporu już nie otworzysz, minęło 60dni ochrony. Chyba, że masz przedłużony okres?
4 sie 2015, o 20:06
Sporu już nie otworzysz, minęło 60dni ochrony. Chyba, że masz przedłużony okres?
Jeszcze został tydzień ochrony.
4 sie 2015, o 20:26
Sporu już nie otworzysz, minęło 60dni ochrony. Chyba, że masz przedłużony okres?
Jeszcze został tydzień ochrony.
4 sie 2015, o 21:55
Pisałem, a on na to że wszystko spoko bo przesyłka jest w trackingu, ale tracking niestety wygląda tak:
2015.08.03 14:34 (GMT-7): Departure from outward office of exchange
2015.07.29 13:27 (GMT-7): Departure from outward office of exchange
2015.07.25 16:51 (GMT-7): Departure from outward office of exchange
2015.07.23 16:14 (GMT-7): Departure from outward office of exchange
2015.07.15 15:17 (GMT-7): Departure from outward office of exchange
2015.07.06 13:42 (GMT-7): Departure from outward office of exchange
2015.07.01 14:56 (GMT-7): Departure from outward office of exchange
2015.06.25 16:24 (GMT-7): Departure from outward office of exchange
2015.06.17 13:32 (GMT-7): Departure from outward office of exchange
2015.06.11 10:14 (GMT-7): Departure from outward office of exchange
2015.06.04 14:08 (GMT-7): Departure from outward office of exchange
2015.05.31 11:07 (GMT-7): Departure from outward office of exchange
2015.05.29 19:59 (GMT-7): Item posting
2015.05.29 19:59 (GMT-7): Collection
Generalnie chodzi mi o to czy zakładać i eskalować spór, bo minął 60-dniowy czas na dostawę.
4 sie 2015, o 22:33
Mówisz, ze masz tydzień ochrony a potem, że 60dni minęło. Nie rozumiem cię. Jakim cudem chcesz spór otwierać jak ci minęła ochrona. A czy spór otwierać to od ciebie zależy, czy chcesz mieć kasę spowrotem o ile została ci ochrona.