przez mate1212 » 4 sie 2015, o 11:38
Siemka:)
Sprawa wygląda tak,dnia 24.07 zamówiłem telefon i zapłaciłem kartą.Chińczyk miał na wysyłkę 3 dni,rzekomo wysłał. 28 lipca otrzymałem nr trackingowy.
Opcja wysyłki -poczta singapurska.
Minęło 7 dni a wciąż brak trackingu... Co ciekawe otrzymałem nr trackingowy do poczty holenderskiej NL mimo ze w aukcji jest singapore post.
Od wczoraj wysyłałem mu 3 wiadomości, dziś wysłałem kolejną ze jeśli nie otrzymam prawidłowego nr to otworzę spór.
Po 40 minutach otrzymałem odpowiedź :
hi friend
i am so sorry to let you waiting
i have contact with the post office
they told me the tracking number will be track tomorrow
thanks
Wydaję mi się ze chińczyk nieźle wkręca a tak naprawdę przesyłka nie została wysłana,tym bardziej ze nr trackingowy wydaję się być dosyć dziwny.. RS29xx00880NL
Otworzyć spór czy czekać? Nie ukrywam ze zalezalo mi na czasie...