Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
4 kwi 2015, o 15:33
Witam, mój spór dotyczący klapek przerodził sie w Dispute Escalated – Investigation Pending wcześniej jeszcze dostałem maila od aliexpress żę mam dwie opcje 1. 60% zwrotu oraz drugą 100% lecz na własny koszt mam odesłać klapki. Napisałem że wybieram opcję 1 ze względu no cenę wysyłki. Sprzedawca ani razu nie odpisał.
7 kwi 2015, o 19:14
ktoś podpowie ? Chińczyk dalej myśli a czas do zakończenia sporu biegnie... czas minie i co ? Ali odda kase ? a jak chińczyk nie odbierze paczki wróci do mnie i będe miał i kase i telefon ?
7 kwi 2015, o 21:27
Jak nie odpisze to spor rozstrzygnie się na Twoją korzyść.
Wysłane z mojego JY-S3 przy użyciu Tapatalka
9 kwi 2015, o 19:48
witam mam problem założyłem spór, chińczyk wysłał mi zepsuty i prawdopodobnie z demontażu wyświetlacz i teraz nie przyznaje się do tego towaru co z tym zrobić wklejam odpowiedz chińczyka proszę o pomoc
we need you check this goods is which seller, we check the goods not have our warranty sticker ,and the other warranty sticker , we don't know which manufacturers have this warranty sticker (you can see the photo ) , and you send us the video , we can't see the tracking number and the order number on the package ,so please check this goods is which seller
9 kwi 2015, o 19:58
sprzedawca pisze, że to nie jego towar - inne plomby gwarancyjne, inny producent. no i radzi, abyś sprawdził dokładnie, czy aby na pewno właśnie od niego kupiłeś ów wyświetlacz. no i pisze jeszcze, że na tym filmie, który wysłałeś nie widać numeru śledzenia i numeru zamówienia.
jeżeli faktycznie od niego kupowałeś i wysłał takie byle co, to spór możesz eskalować i ali rozstrzygnie ostatecznie.
pamiętaj jednak, aby przed eskalacją, spór miał jako ostatnie wybrane twoje żądanie - full refund, czy co tam innego będziesz chciał.
niezależnie od powyższego - sprawdź jeszcze raz dokładnie. pomyłki każdemu się trafiają...
9 kwi 2015, o 20:17
dzięki za radę,niema mowy o pomyłce kupowałem tylko jeden wyświetlacz a mój w tablecie był całkowicie rozbity
10 kwi 2015, o 16:28
Witam. Mam pytanie otrzymałam część zamwówionego towaru, aby otworzyć spór obowiązkowo muszę dodać zdjęcia. Jakie zdjęcia ma dodać w tym przypadku? Brakującego towaru, otrzymanego towar? Powietrza?
Proszę o radę
10 kwi 2015, o 16:32
Nie rozumiem, jak część zamówionego towaru? Jeśli zamawiałaś parę rzeczy u jednego sprzedawcy, i nie przyszły wszystkie, to zrób zdjęcie tych które posiadasz, i napisz że reszty nie otrzymałaś..
10 kwi 2015, o 16:34
zamówiłam 10 modeli otrzymałam 7, czyli mam zrobić zdjęcia tych siedmiu i wysłać?
10 kwi 2015, o 16:35
Tak, napisz, że masz tylko 7 a 3 nie zostały dostarczone i dodaj zdjęcia tych, które masz.
11 kwi 2015, o 08:51
Dziękuję, mam teraz pytanko. Sprzedawca przeprosił przyznał, że jego błąd i chce abym anulowała spór, zalezy mi na tym aby wysłał brakujący towar. Problem polega na tym, że za 9 dni kończy się ochrona. Na pewno przez tak krótki czas nie otrzymam towaru. Co powinnam zrobić?
11 kwi 2015, o 08:57
Żądałaś refundu za 3 brakujące sztuki? To tego się trzymaj. No chyba, że zależy Ci na nich, to nich sprzedawca wydłuży czas ochrony i wyśle to co brakuje.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.