Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
27 mar 2015, o 18:19
Fakt, modyfikowałem dziś :) Mam jeszcze pytanie co do innego sporu, cały czas w nim piszę ze sprzedającym lecz on dał propozycję i pokazuje mi że moja kolej na odpowiedź jak mam ją odrzucić ?
27 mar 2015, o 19:08
O ile pamiętam to masz 3 opcje (cancel, modify i escalate).
Czyli możesz anulować (nie interesuje cię to oczywiście), modyfikować (jeśli chcesz coś zmienić, ale to już wiesz) i właśnie escalate czyli upierasz się przy swoim żądaniu i odbijasz piłeczkę do sprzedawcy (znowu on ma odpowiedzieć)
28 mar 2015, o 00:03
Bardziej Dhgate niż aliexpress.
Miałem spór o full refund (1,73$) bo kupowałem coś z tym kuponem na 10$, no i napisali że dostane refund po czym otrzymałem kupon na 1 dolara i wiadomość:
Czyli nie dostane zwrotu kasy, tylko ten kupon?
30 mar 2015, o 09:47
Dziś dostałem wiadomość od ali o przyznaniu mi full refund w sporze ze sprzedającym. Obecny status to "Dispute Escalated – Waiting for Settlement". Czy ze swojej strony muszę teraz jeszcze coś zrobić, czy tylko czekać na zwrot pieniędzy?
Poniżej zamieszczam treść wiadomości jaką otrzymałem.
30 mar 2015, o 10:00
Czekaj na przelew, nic już nie musisz robić.
30 mar 2015, o 19:45
Cześć, dziś wszedłem na aliexpress i mój spór ma status 'Dispute Escalated - Processing" co to oznacza ? Czekam na ruch sprzedającego ? Odliczanie do końca sporu również się zakończyło
30 mar 2015, o 19:47
Czekasz na odpowiedź od zarządu aliexpress. Standardowo 2 dni.
31 mar 2015, o 13:34
Witam, kupiłem kurtke w styczniu i do tego czasu paczki nie ma. Ostatnie info że paczka została wysłana na stronie trackingowej jest z 9 lutego. Pisałem wiele wiadomości co do paczki to niestety sprzedający każe mi czekać etc. Zbliżał się już koniec tej całej ochrony za jakies 3 dni i otworzyłem spór o zwrot kasy. Jako powód podałem że nie jestem sie w stanie dogadać itd że nie czekam juz prawie 3 miesiące itd. Dostałem odpowiedz od chińczyka:
Ale ja nie chce mu dawać wiecej czasu i paczka mnie nie interesuje i nie wiem co dalej dać aby zakończyć spór a chodzi mi o te Accept/Modify/Cancel Dispute/Escalate Dispute
?
31 mar 2015, o 13:35
Eskaluj spór.
I poczytaj FAQ.
2 kwi 2015, o 12:13
ok teraz już wiem że paczka jest u chinola tylko on jej nie odebrał:
RR685031838PL
Do końca sporu zostało 14 dni co jak ten czas minia a chinol nie potwierdzi tego że otrzymał telefon ? będę bez kasy i telefonu ?
3 kwi 2015, o 23:59
mam pytanko dostałem uszkodzony wyświetlacz prawdopodobnie został uszkodzony przy pakowaniu przecięta ścieżka nożem i wyświetlają się takie czarne paski pionowe i teraz moje pytanie czy założyć spór że jest uszkodzony czy że podróbka lenovo nie chcę
go odsyłać do chin
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.