Switch to full style
Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.

Regulamin działu

Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
Odpowiedz

Re: JAK OTWORZYĆ SPÓR NA ALIEXPRESS

22 mar 2015, o 12:14

Geralt napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


dlaczego nie masz możliwości modyfikowania sporu? eskalowałeś?

Re: JAK OTWORZYĆ SPÓR NA ALIEXPRESS

22 mar 2015, o 12:16

Modyfikowałem go parę razy w odpowiedzi na propozycję sprzedającego, który nie chciał mi zwrócić pieniędzy za towar, którego nie otrzymałem. Eskalować będę mógł dopiero 24 marca kiedy minie termin dostawy deklarowany przez sprzedającego

Re: JAK OTWORZYĆ SPÓR NA ALIEXPRESS

22 mar 2015, o 12:18

Czy po anulowaniu sporu można go otworzyć ponownie?

Re: JAK OTWORZYĆ SPÓR NA ALIEXPRESS

22 mar 2015, o 12:22

Geralt napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


to jak będziesz mógł eskalować, to zmień wcześniej żądanie na full refund czy co tam chcesz i dopiero eskaluj.

p.s.: i używaj opcji "edytuj post"

Re: JAK OTWORZYĆ SPÓR NA ALIEXPRESS

22 mar 2015, o 12:24

No właśnie nie mam obecnie możliwości zmiany tego. Czy eskalując spór można to zmienić?
Dlatego właśnie pytam, czy anulowany spór można chwilę później znów rozpocząć?

Re: JAK OTWORZYĆ SPÓR NA ALIEXPRESS

22 mar 2015, o 12:59

Geralt napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


a niby dlaczego miałbyś to robić? napisałeś, że eskalować będziesz mógł 24 marca - poczekaj te 2 dni i wówczas eskaluj spór, zmieniając wcześniej żądanie na swoje.

Re: JAK OTWORZYĆ SPÓR NA ALIEXPRESS

22 mar 2015, o 13:02

Nie mam już możliwości zmiany żądania. Zrobiłem to już 6 razy do tej pory i nie mam już opcji zmiany żądania. Mogę teraz tylko zaakceptować rozwiązanie sprzedającego, anulować spór lub go eskalować

Re: JAK OTWORZYĆ SPÓR NA ALIEXPRESS

22 mar 2015, o 13:35

Ciekawe po co 6 razy zmieniałeś swoje żądania. Skoro nie dostałeś przesyłki, to od razu żądasz full refund i tyle, co tu zmieniać.

Re: JAK OTWORZYĆ SPÓR NA ALIEXPRESS

22 mar 2015, o 14:19

Za każdym razem żądałem full refund w odpowiedzi na oferty sprzedającego, który nie chciał mi zwrócić pieniędzy

Re: JAK OTWORZYĆ SPÓR NA ALIEXPRESS

22 mar 2015, o 15:19

Dla mnie to bez sensu. Zakładasz spór, jeśli sprzedawca go odrzuca to go eskalujesz zamiast bez końca ponawiać te same żądania.

Re: JAK OTWORZYĆ SPÓR NA ALIEXPRESS

22 mar 2015, o 15:35

Chętnie bym go eskalował już wcześniej, ale muszę czekać z tym do końca deklarowanego terminu dostawy w przypadku paczki, która zaginęła. Co więcej pani z pomocy na aliexpress doradziła mi to by za każdym razem, gdy sprzedający odrzuci moje warunki modyfikować spór by moje było na wierzchu. Widać zapomniała dodać, że nie można tego zrobić więcej niż X razy. Oliwy do ognia dodał fakt, że opaska sportowa, którą zamówiłem chciałem dać dziewczynie w prezencie. Liczyłem więc, że ciaponiec spróbuje jakoś rozwiązać tą sprawę i zwróci mi pieniądze bym gdzie indziej mógł złożyć zamówienie, ale jemu nie chciało się nawet zgłosić tego na poczcie, a wiem to z korespondencji jaką wymieniłem z Singapore Postem. Wiem też, że gdyby to zgłosił to otrzymał by zwrot do kwoty 68$ po rozpatrzeniu reklamacji przez pocztę. A tak, to jak na razie nie mam ani pieniędzy, ani zamówionego sprzętu.

Re: JAK OTWORZYĆ SPÓR NA ALIEXPRESS

24 mar 2015, o 13:36

Witam
Przedmiot kupiłem 06.03, numer przesyłki nadali mi 10.03 (Poczta NL) i wszystko było zgodnie z ofertą. Ale niestety do dnia dzisiejszego nic niema jeszcze w trackingu, wygląda na to że przesyłka nie została dostarczona na pocztę. Prosiłem o wyjaśnienie sprawy przez sprzedawcę, mieli odpisać co się dzieje, ale otrzymane wiadomości kompletnie nie trzymają kupy. Ze dwa razy odpisali mi to samo i każą czekać parę dni.
np. "hello dear, so sorry for that.becasue of smuggling case , DHL check parcel very strictly , there are many parcels is detained at customs , can you wait a few days "

Co ciekawe wysłane poczta NL, a ja tu dostaje info o DHL. Mam nieodparte wrażenie że ktoś mnie robi w balona :/
I teraz nie wiem czy zgłaszać roszczenie czy czekać ?
Odpowiedz