Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
5 mar 2015, o 23:00
Nie ta kolejność - najpierw powinieneś otworzyć spór i na mocy jego ustaleń odesłać towar. Sprzedawca w ogóle wiedział, że odsyłasz telefon?
6 mar 2015, o 10:19
tak wiedział. Najpierw otworzyłem spór potem odesłałem przedmiot, tzn w trakcie trwania sporu
6 mar 2015, o 11:28
Wolę się upewnić jeżeli mam do końca ochrony 7 dni a sprzedawca wysłał listem nie rejestrowanym i traking urywa się w Chinach to w sporze zaznaczam opcję " Purchase Protection is running out, but package is still in transit" gdyż numer śledzenia mi podał czyli opcja "No tracking information" odpada.
7 mar 2015, o 11:58
pozostało 2 dni, czekac do zakończenia?
9 mar 2015, o 21:56
Witam. Sprawa dotyczy niezgodnego wymiaru butów. Chinka w opisie zamieściła wpis "Please check the measurement in description to ensure best fit" zgodnie ze zmierzoną długością stopy (wg instrukcji na aukcji) zostały wybrane buty o długości 255mm co z tabelki na aukcji odpowiadało US10/EU41. Przesyłka do mnie dotarła, rozmiar na butach widnieje "41" tylko, że buty mają długość 265mm co jest o 1 cm więcej niż w opisie aukcji. Buty dla mnie są bezużyteczne bo są jak kajaki:( W zwykłej wiadomości bez otwierania sporu Chinka dostała zdjęcie z mierzenia centymetrem wnętrza buta oraz opis co i jak w odpowiedzi przysłała coś takiego:
- Kod:
Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!
W odpowiedzi dostała iż wkładka nie pomoże i że w przyszłości nie planuję u niej zakupów. odp:
- Kod:
Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!
Co robić? Jest jakiś sens otwierania sporu w takim przypadku?
10 mar 2015, o 09:28
Otwórz spór .Nie ma sensu odsyłanie butów.
5-10 % kwoty już pozwoli Ci te buty sprzedać tu bez straty. Bez otwarcia sporu mozesz nie dostać ani centa to będzie zależeć od woli sprzedawcy.
10 mar 2015, o 10:45
Jeśli otworzyłem spór odnośnie zepsutego LCD które otrzymałem, chińczyk chce żebym wysłał mu lcd, wtedy mi zwróci kase, ale miałem już przypadek że był problem z odzyskaniem zwrotu. Co proponujecie żeby zrobić? zrobić modyfikacje na full zwrot i bez wysyłki zwrotnej i dać eskalacje??
10 mar 2015, o 15:39
Mnie się już dwóch sprzedawców przed wysłaniem towaru pytało czy wiem że może paczka trafić na cło i czy zdaję sobie sprawę z tego że będę musiał więcej dopłacić.
Nie odbieranie paczek z cła , awanturnictwo i postawa roszczeniowa wielu polaków psuję opinie całemu narodowi. Całe szczęście że tacy ludzie są w mniejszości.Niestety nawet tak daleko od Polski mają już wyrobione zdanie na nasz temat.
10 mar 2015, o 17:05
dziękuję za uwagę. To mój drugi spór, w pierwszym się dogadałem odrazu ze sprzedającym, więc wątpie iż trafie na tą listę. Nie otrzymałem na forum żadnej sensownej podpowiedzi. Pozdrawiam
11 mar 2015, o 10:29
Kolego chinczycy są nie lepsi oczywiście też nie wszyscy. Taki ET EternalTeam czy jak tam się oni nazywają w h... lecą z wysyłka nieźle. Ostatnia przygoda np zakupiłem towar i pytam kiedy wysyłka, oni na to, że za trzy dni. Dostałem nr przesyłki jak powiedzieli, czekam 5 dni a w śledzeniu cisza. Pytam wiec czy pali prawidłowy nr bo w śledzeniu jeszcze nic się nie pojawiło. No to mi opowiadają bajeczke, że przesyłka zaginęła na poczcie a drugiego takiego modelu nie mają na stanie i jak chce to mogę wybrać inny towar. Tylko tak się zastanawiam po kiego h.... podają fejkowy nr, nie mogą odrazu powiedzieć, że nie mają już na stanie i nie wyślą.
11 mar 2015, o 10:36
To proste - liczą na to, że przegapisz koniec terminu ochrony kupującego. Uczciwi sprzedawcy nie robią takich numerów, ale jak widać nieuczciwych nie brakuje.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.