przez penguino » 30 paź 2017, o 22:46
W tym, że to dla nich koszt i nie chcą tego robić (nie wiedzą co?). Najpierw przez miesiąc próbowali mnie zbyć, wprowadzić w maliny. Potem telefon pojechał pierwszy raz, oddali do serwisu Xiaomi, a ten powiedział że wszystko jest dobrze... No to mi odesłali i nie dość, że bateria dalej znikała w oczach to jeszcze przy aktualizacji złapał bootloopa. Goldi najpierw powiedział, że wszystko jest dobrze i żebym sam zmienił soft (nie mogę), a potem zaproponował 10$ rabatu do kolejnego zamówienia... Dopiero raban tu i w innych miejscach ruszył sprawę do przodu. Po wielu niedopowiedzeniach udało się ustalić, że na własny koszt wymienili baterię i zrobili test którego screenshoty masz powyżej. Test który wypadł mocno średnio - bateria dalej leci w tempie 1% na godzinę, coś go non stop wybudza (nie przechodzi w deep sleep) i niby uzyskali 8h na ekranie, ale w ciągu 1,5 dnia po prostu z włączonym ekranem (krótkie użytkowanie non stop poprawia SOT, a problem jest z czuwaniem), podczas gdy Redmi 3S takie wyniki powinien wykręcać podczas 4 dni. Dla Goldwaya wszystko jest naprawione i chcą odsyłać telefon...