Aliexpress , co warto kupić w Chinach, co się opłaca, co ma dobrą jakość i niską cenę? Najlepsze znaleziska, kupony, cebule, promocje. Recenzje zakupów z aliexpress, unboxingi paczek z Chin.
Wszystkie chińskie sklepy.
3 sty 2017, o 23:17
Zawsze , no może prawie zawsze jest problem z reklamacją i ten czy tamten sklep nie ma tutaj znaczenia.
4 sty 2017, o 04:41
No i to jest właśnie kwintesencja chamstwa i olewania.
Telefon dostałem uszkodzony fabrycznie (kupno w październiku) - założony spór "return&refund" - zaakceptowany przez Goldway, telefon odesłany, a teraz... brednie o naprawie w centrum serwisowym i odesłaniu jak naprawią!
Piękny przykład jak sprzedawca traktuje kupującego jak cokolwiek pójdzie nie tak... a winy mojej żadnej :(
Aha i "Item delivered 2016-12-10 09:51 International Postal System" to zdecydowanie nie jest koniec grudnia
Wielka lipa Panie Goldway
Jestem winny zamieszaniu, przekazałem Ci złą informację ponieważ nie dogadałem szczegółów Twojego problemu z Jenny ktora zajmuje się Twoja sprawą. Telefon znalazł się w centrum serwisowym gdzie sprawdza czy nie byl uzywany/uszkodzony mechanicznie. Następnie potwierdzimy zwrot pieniędzy
Przepraszam za zamieszanie
Ostatnio edytowano 4 sty 2017, o 04:44 przez
HongKong_Goldway, łącznie edytowano 1 raz
4 sty 2017, o 08:17
no właśnie ma kluczowe znaczenie... jeden sklep zaczyna w momencie złozenia reklamacji mega problemy i komplikacje (patrz Goldway), a inne przyjmuja to na klate bez problemu
Jedne sklepy dotrzymują warunków gwarancji / czy też platformy (dispute by ali) - inne zaczynaja wprowadzac nowe, wlasne regulaminy dla Twojej sprawy
Jeden sklep przeprosi i zaproponuje zwrot kosztów za odeslanie - drugi nie, bedzie mial pretenesje ze to na pewno twoja wina..
Przykładów mozna by mnozyć - a uogolnienie ze wszedzie sa problemy - jest krzywdzace dla innych, porzadnych sprzedawców / sklepów
4 sty 2017, o 08:23
Ale my tu wskakujemy na wyższy poziom absurdu? Telefon był używany krótką chwilę - nie potrzeba do tego centrum serwisowego.. bo jak niby miał nie być używany - żeby dowiedzieć się że ma fabryczną wadę aparatu?!
4 sty 2017, o 10:53
Rozumiem twoje rozgoryczenie i pewnie masz racje w dochodzeniu swojej racji.
Goldi cię przeprosił i wyjaśnił zamieszanie , być może szkoda że dopiero teraz.
Odnoszę jednak wrażenie że jesteś strasznie roszczeniowy ,uwierz mi że nie jesteś pępkiem świata i takich jak ty jest tutaj więcej i nic więcej niż innym tobie się nie należy.
Nie ma czegoś takiego jak "lepsze traktowanie " akurat ciebie. Kupiłeś towar , trafiłeś na usterkę to musisz się z nią teraz bujać i nie ważne czy to Goldi w Chinach czy Biedronka na wsi.
4 sty 2017, o 11:03
Przeprosił i napisał kolejną bzdurę...
A jaki mam być jak nie roszczeniowy... ? 1100 zł zamrożone - niedługi miną 3 miesiące.. jak masz tyle kasy żeby machnąć ręką i się nie przejmować to tak rób - ja nie mam.
Nie wymagam lepszego traktowania mnie i mojej sprawy - niech dotrzymuje warunków platformy gdzie wystawia swoje przedmioty i dodatkowo nie oszukuje (paczka dotarła 10. grudnia do niego, a nie "pod koniec grudnia") - wtedy wszystko będzie dobrze.
Nie mam pretensji że otrzymałem wadliwy produkt - to się może zdarzyć wszędzie. Ale w biedronce na wsi temat były już dawno domknięty... a Twoje podejście że teraz się muszę "bujać" wybacz, ale abstrakcyjne.. mając takie podejście to będziemy dy...i na lewo i prawo przez każdego. Niestety Aliexpress też jest tutaj trochę winne, że przywala na takie przeciąganie zaakceptowanego i udokumentowanego dispute'a. Jakby to było roszczenie przez Paypal - temat byłby już dawno zakończony + zwrot kasy za odesłanie. Ale główną winę ponosi sprzedawca, które wątek dotyczy -więc tak - będę o tym pisał, będę ostrzegał innych, przedstawiam tylko fakty .
4 sty 2017, o 11:07
Napisałeś, ostrzegłeś i wystarczy. Nie Ty pierwszy próbujesz zrobić tu krucjatę przeciwko jakiemuś sprzedawcy, i nie Ty pierwszy szybko to skończysz.
4 sty 2017, o 11:11
Napisałeś, ostrzegłeś i wystarczy. Nie Ty pierwszy próbujesz zrobić tu krucjatę przeciwko jakiemuś sprzedawcy, i nie Ty pierwszy szybko to skończysz.
Skończę, bo ?
1) Goldway to załatwi uczciwie? - byłoby dobrze.. ale co to zmieni apropo opinii o sprzedawcy?
2) Będziesz/będziecie kasowali moje posty? - forum jest cenzurowane? naruszam jakiś punkt regulaminu pisząc i dyskutując w wątku na temat sprzedawcy?
3) Inna odpowiedź? - chętnie posłucham
4 sty 2017, o 11:17
ad.1 Wierzę ze załatwi uczciwie, ty będziesz miał o nim swoją opinię a inni inną
ad.3 Wszyscy już znają twoje problemy , jak widzisz mało kto się nimi przejmuje więc i twój wątek pewnie zaraz umrze śmiercią naturalną . Natomiast gdy już wszystko dobiegnie końca chętnie dowiemy się co i jak załatwiłeś
4 sty 2017, o 11:22
Hmmm.. To Twoje subiektywne zdanie, bo jak popatrzę to kilka osób jednak się zainteresowało... I nie traktowałbym tego jako "mój prywatny" problem i krucjatę, bo jak się przyjrzysz to odezwały się osoby, które mają/miały i niestety domniemam że będą miały podobne problemy. Mój przypadek nie jest odosobniony.
Tak oczywiście - jak sprawa się zakończy dam znać jak się to zakończyło - i tym samym zostawiam wątek do dużo istotniejszych spraw i problemów typu "nie dostałem silikonu" ;) - to interesuje tysiące osób....